لیلا برخورداری در تئاتر معاشر روی صحنه می‌رود و «عمار تفتی» که در مقطعی به گروه بازیگران معاشر اضافه شده بود، از این گروه جدا شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عمار تفتی که در مقطعی به گروه بازیگران معاشر اضافه شده بود، از این گروه جدا شد و به این ترتیب اسامی نهایی دیگر بازیگران و سایر عوامل توسط کارگردان این اثر اعلام شد.

احسان حاجی‌پور کارگردان این نمایش درباره جدایی عمار تفتی گفت: در ابتدا برای انتخاب بازیگر صحبت‌ها و مذاکراتی با فریدون محرابی صورت گرفت اما در مرحله اول به توافق نهایی دست نیافتیم، این شد که در مرحله دوم عمار تفتی این مسئولیت را پذیرفت، اما متاسفانه ادامه همکاری‌مان بنا به دلایلی از جمله تداخل چند برنامه ما با یکدیگر منتفی شد و سرانجام فریدون محرابی که از ابتدا نیز قرار بود در معاشر به ایفای نقش بپردازد به گروه بازگشت.

به این ترتیب فریدون محرابی، لیلا برخورداری، نفیسه روشن، جواد یحیوی، سمیرا صبوری، مژگان رایگان، ملیکا بکایی و رضا مرشد مجموعه هشت هنرپیشه معاشر خواهند بود.

نمایش «معاشر» با سبک و سیاقی واقع‌گرایانه، روایتگر داستان خانواده‌ای است که زندگی آنها بعد از 16 سال با یک اتفاق دچار تغییراتی می‌شود؛ تغییراتی که مسیر زندگی‌شان را عوض می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها