استان مرکزی میزبان رئیس‌جمهور و هیات دولت

بنا به اعلام رسمی نهاد ریاست‌جمهوری، استان مرکزی در دوم آبان میزبان کابینه یازدهم است.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۶

جانشین ستاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی با اعلام این خبر، به ایرنا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده سفر کاروان تدبیر و امید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به استان مرکزی انجام می‌شود.

شکرالله حسن‌بیگی با بیان این‌که کمیته‌های بیست‌وهفت‌گانه سفر دولت در استان از ماه‌ها قبل در حوزه برنامه‌ریزی و پیش‌بینی نیازهای سفر فعالیت داشته‌اند، افزود: در حال حاضر مقدمات حضور اعضای کابینه دولت در استان فراهم است و هیچ کاستی و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گفته او، حضور و برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دو روزه به استان مرکزی در شهرهای اراک و خمین خواهد بود، اما اعضای کابینه دولت با حضور در شهرستان‌های تابعه در میان مردم حضور پیدا می‌کنند از طرح‌های عمرانی و اقتصادی تدارک دیده شده توسط آنان به عنوان نماینده عالی دولت بهره‌برداری خواهد شد.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: نمایندگان عالی دولت در این سفر با برگزاری نشست‌هایی مسائل، درخواست‌ها و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند و در نشست جمع‌بندی سفر با حضور رئیس‌جمهور مطرح خواهد شد. وی عنوان کرد: استقبال رسمی از رئیس‌جمهور و اعضای کابینه در فرودگاه اراک، سخنرانی و دیدار رئیس‌‌جمهور با مردم در ورزشگاه پنجم مرداد، برگزاری نشست توسعه و سرمایه‌گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، نشست دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس ازجمله برنامه‌های تدارک دیده شده این سفر در روز نخست است.

حسن‌بیگی یادآورشد: دیدار مردمی و تشکیل شورای اداری استان مرکزی از جمله برنامه‌های روز دوم سفر کابینه دولت در شهر خمین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها