با حذف تیم‌های بدهکار، دغدغه‌های سال قبل را نداریم

عطایی: تیم‌های کمتر، کیفیت را بالا می‌برد

بهروز عطایی هم این روزها تیمش را برای لیگ برتر آماده می‌کند. کاله مازندران دوماهی است تمریناتش را با ترکیبی جوان استارت زده. با اسکلت تیم جوانان که عطایی سرمربی آن است. او با یک تیر، دو نشان می‌زند. هم شاگردان جوانش را آماده می‌کند و هم تیم باشگاهی‌اش را در لیگ برتر دارد. خودش می‌گوید: «بعد از دو ماه تمرین، کم‌کم فشار را کم کرده و وارد فاز تاکتیکی شده‌ایم. البته ده روز پیش برای بازی تدارکاتی هم به ترکیه رفتیم که برای تیم خیلی مفید بود. در واقع با آن بازی‌ها به ظرفیت‌های تیم پی بردیم. ضعف‌های تیم را شناختیم تا پیش از شروع لیگ آنها را برطرف کنیم.»
کد خبر: ۹۵۷۳۵۲

سرمربی کاله یکی از موافقان مقاومت فدراسیون برای عدم شرکت تیم‌های بدهکار در لیگ است. او می‌گوید: «در سال‌های اخیر بدهکاری باشگاه‌ها به بازیکنان و کادر فنی نظم رقابت‌های لیگ را کمتر کرده بود. تیمی که هزینه‌هایش را پرداخت نکند، طبیعی است کار را برای برگزاری لیگ سخت می‌کند و البته باشگاه‌های متعهد را به چالش می‌کشد.»

به نظر او با بیرون ماندن تیم‌های بدهکار سر کمیته انضباطی فدراسیون هم خلوت‌تر می‌شود: «کمیته انضباطی فدراسیون به خاطر تیم‌های بدهکار پرمشغله‌ترین کمیته فدراسیون شده بود. که بیشترین تمرکز هم روی بدهکاری تیم‌ها بود. اگر فدراسیون به تیم‌های بدهکار اجازه بازی ندهد و همه جور مقاومت کند، امسال دیگر دغدغه سال قبل هم وجود ندارد.»

عطایی مقاومت فدراسیون را کار درستی می‌داند: «فکر می‌کنم جلوگیری از حضور تیم‌های بدهکار کار درستی باشد. چراکه والیبال شغل بازیکنان و کادر فنی است و درآمد بازیکنان و مربیان از همین است. به هر حال باشگاه‌ها باید متعهد باشند.»

سرمربی کاله موافق اجرای قانون است: «به نظرم اجرای قانون بد بهتر از بی قانونی است. هر چه تعداد تیم‌ها کمتر باشد شرایط بهترو دردسر کمتر است تا تیم‌ها زیاد باشند، اما متعهد نباشند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها