مرد افغان که پس از پی بردن به ارتباط پنهانی دوستش با همسرش، مرد جوان را کشته بود، پس از دستگیری به تشریح جنایت پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۰

به گزارش جام‌جم، هجدهم مهر امسال ماموران کلانتری 173 امین‌آباد از طریق تماس رفتگری در جریان کشف جسد مردی در جاده ورامین ـ فیروزآباد قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند جسد متعلق به مردی 35 ساله است که با دست‌وپای بسته داخل گونی گذاشته شده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد او براثر اصابت جسمی سخت به سرش فوت کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران با دستور بازپرس مرادی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد. این در حالی بود که کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی پایتخت، به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد سه روز پیش زنی به کلانتری رفته و ماجرای گم‌شدن شوهر افغانش را خبر داده است. این زن به پلیس آگاهی فراخوانده شد و با مشاهده تصویر جسد، شوهرش را شناسایی وعنوان کرد او قرار بوده به خانه دوستش احمد برود که ناپدید شده و ساعاتی پیش همسر احمد به دیدن وی آمده و گفته که شوهرش قاتل است. ماموران شامگاه یکشنبه هفته گذشته به خانه احمد در منطقه اتابک اعزام شده و همسر او را بازداشت کردند. همسر عامل جنایت گفت: من یک هوو دارم. شوهرم می‌خواست دوباره ازدواج کند و به افغانستان برود. می‌دانستم که پدر رسول در زمینه رمالی فعالیت دارد. به خانه آنها رفت و آمد می‌کردم تا پدر او برای جلوگیری از این ازدواج، نسخه‌ای برایم بنویسد. در همین رفت و آمدها ارتباطمان شکل گرفت و شوهرم زمانی که از ماجرا مطلع شد، دست به جنایت زد . جست‌وجوها برای دستگیری شوهر وی ادامه یافت تا این که مخفیگاه احمد در ساختمان نیمه‌کاره ای در خیابان سبلان شناسایی شد. ماموران با حضور در آنجا وی را بعد از ظهر شنبه بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

احمد ـ متهم به قتل ـ درباره انگیزه اش از این جنایت به افسر تحقیق گفت: از یک ماه پیش به تماس‌های تلفنی همسرم مشکوک شده بودم. تماس‌های تلفنی مقتول هم ـ که هموطنم بود و با هم رفت و آمد داشتیم ـ با من زیاد شده بود و همیشه درباره حضورم در خانه پرس و جو می‌کرد. روز حادثه در خانه را قفل و همسرم را در خانه زندانی کردم.

آن‌قدر او را کتک زده و تحت فشار قرار دادم که اعتراف کرد با رسول ارتباط دارد. رسول را به بهانه کشیدن قلیان به خانه‌مان دعوت کردم و با آجر ضربه‌ای به سرش زدم که فوت کرد. دست و پای او را بستم و داخل یک گونی گذاشتم. جسد را با موتورم به جاده ورامین منتقل و همان‌جا رها کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم با قرار قانونی از سوی قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از این متهم و همسرش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها