سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با بیان این‌که تماشاگران ایران می‌توانند در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی ایجاد فشار کنند، گفت: مقابل ایران هجومی بازی می‌کنیم، چرا که این مسابقه تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۵

اولی اشتیلیکه با اشاره به دشواری‌های بازی تیمش مقابل ایران در ورزشگاه آزادی، گفت: «تماشاگران مشتاق ایران می‌توانند ایجاد فشار کنند اما این یک بازی بسیار مهم است چرا که تعیین‌کننده خیلی از مسائل است.»

سرمربی کره‌جنوبی پیش از این یکبار دیگر هم در ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه مقابل ایران قرار گرفته بود که آن بازی با یک گل به سود ایران به اتمام رسید. اشتیلیکه در این خصوص هم گفت: «در حال حاضر ما در مرحله‌نهایی انتخابی جام جهانی روسیه هستیم. قطعا این بازی با مسابقه دوستانه تفاوت دارد.»

اشتیلیکه در ادامه درخصوص ارتفاع تهران از سطح دریا و احتمال ایجاد مشکل برای تیم کره جنوبی، تاکید کرد: «ارتفاع 1200 متری ورزشگاه آزادی در تهران از سطح دریا نگرانی بزرگی برای ما نیست.»

سرمربی کره‌جنوبی با اشاره به این تغییر در تیمش تاکید کرد که تغییری در سبک بازی کره ایجاد نخواهد شد،. گفت: «تمرکز ما روی بازی هجومی و حمله است. این بدان معناست که می‌توانیم روی ضدحملات آسیب‌پذیر باشیم. با این حال قصد نداریم سبک و فلسفه بازی خود را تغییر دهیم. گرچه ما بشدت به تقویت دفاع خود نیاز داریم.»

جانشین اخراجی از ژاپن می‌آید

در دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و کره جنوبی، «هونگ ژئونگ هو» مدافع وسط تیم کره‌جنوبی بعد از دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا غایب اصلی دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران باشد. ایران و کره‌جنوبی روز سه‌شنبه این هفته در رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی کره‌جنوبی قصد دارد جای مدافع محروم خود را با یک مدافع لژیونر پر کند. «کیم مین هیون» که در تیم «ساگان توسو» ژاپن بازی می‌کند در بازی مقابل ایران به جای هونگ ژئونگ به میدان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها