ابتدای فصل بود که علیرضا منصوریان به دلیل ترافیک در خط حمله استقلال مجبور شد آرش برهانی را به تیم دیگری بفرستد.حتی سجاد شهباززاده هم که از این تیم رفت باز استقلالی‌ها ترافیک سنگینی در خط حمله خودشان داشتند. کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی، آرش افشین و البته علی قربانی.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۷

با این حال این بازیکنان نتوانسته‌اند آن طور که باید از پس خواسته‌های کادر فنی بر بیایند. شاید به همین دلیل هم بود که وقتی خبر جدایی شهباززاده از آلانیا مطرح شد، آبی‌ها به تکاپو افتادند تا مقدمات حضور این بازیکن در استقلال را فراهم کنند. با این حال تکلیف سجاد هنوز مشخص نیست و او قربانی اختلاف‌های مدیریتی در این تیم ترکیه‌ای شده است.

با همه این شرایط، مهاجم دیگری در تیررس علیرضا منصوریان قرار گرفته است. مهاجمی که سال‌های قبل هم شایعه شده بود به استقلال می‌پیوندد، اما او سر از پرسپولیس و سپس سپاهان درآورد؛ محمدرضا خلعتبری. این بازیکن که امسال و در ابتدای فصل به گسترش فولاد تبریز پیوست یکی دو هفته‌ای است که در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند. مشکل اصلی خلعتبری مشخص نیست، اما خیلی‌ها می‌گویند او از گسترش جدا می‌شود. انتشار همین خبر باعث شده شایعه شود منصوریان که از عملکرد خط تهاجمی خودش چندان راضی به نظر نمی‌رسد با این بازیکن مذاکره کرده است.

این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و به نظر می‌رسد گسترشی‌ها هم به دلیل گل نزدن‌های خلعتبری دارند این بازیکن را تنبیه می‌کنند، اما اگر تحت هر شرایطی خلعتبری از این تیم تبریزی جدا شود خیلی محتمل است که این مهاجم سر از استقلال در بیاورد. به نظر می‌رسد خلعتبری خودش هم دیگر تمایلی برای ماندن در گسترش ندارد چون همین چند روز پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود «کار برای ماندن در گسترس سخت شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها