یک بیانیه و دردسر‌های جدید. بهرام افشارزاده روز گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن درباره شخصیت‌های مختلف ازجمله مهدی طارمی و نحوه انتقال او از لیگ ترکیه به لیگ ایران حرف زده بود. این اتفاق در حالی افتاده است که وکیل بازیکن پرسپولیس نسبت به حرف‌های او موضع گرفته و چنین واکنشی را از خودش نشان داده است.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۲

«بزرگ و مونقره‌ای معزز ورزش ایران

با سلام و احترام آن‌قدر کسوت و شأن و شخصیت شما برایم محترم و ارزشمند است که خدا را شاهد می‌گیرم برای انتخاب واژه جهت بیان مقصودم در فقر مطلق به سر می‌برم. نمی‌دانم چگونه بنویسم که میان دعوای گُر گرفته‌تان با وزارتخانه ورزش و وزیر آن، نعل و میخ و سیخ و کباب را قربانی مسامحه یا مصلحت نکرده باشم که دعوای بزرگان سپر و گرز و مرکب در خور می‌خواهد و من پیاده‌نظام این جنگ هم نیستم. گاری چرخ شکسته کلامم در مقابل آتش امروزین توپ و تانک‌های برافروخته، طعم ترقه می‌دهد، اما آنان که به شما آمار غلط داده‌اند تا در بیانیه‌تان از پرداخت پول رضایت‌نامه مهدی طارمی به باشگاه ترکیه‌ای دلیل بیاورید، اگر آگاهانه چنین مشورتی داده باشند هدفی جز تخریب شما و بیان کلام غیر‌واقع از لسان شما نداشته‌اند.

داستان طارمی و نحوه برگشتش از ترکیه را قبلا مفصل نوشته‌ام و تنها به استناد بندهای قراردادش او توانست از تیم ترکیه‌ای جدا شود و در این میان ریالی پرداخت نشد که اگر شده بود چه نیازی به مکاتبه عجیب و غریب آن باشگاه با همه باشگاه‌های ایرانی بود که شرحش را رسانه‌ها منعکس کردند.

بزرگ هستید و بزرگ‌تر بمانید ان‌شاءالله»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها