سخنگوی نیروی انتظامی گفت: حضور پلیس در عرصه بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی لازم است، زیرا با بهره‌مندی از این بازی‌ها درصدد ارتقای سواد و دانش انتظامی کاربران این حوزه هستیم تا بتوانیم به اهداف خود در پیشگیری از بسیاری از بزه‌های اجتماعی دست‌پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۹

به گزارش جام‌جم، سعید منتظرالمهدی در حاشیه رونمایی از اولین بازی پلیسی در ایران (گشت پلیس) در جمع خبرنگاران، به جذابیت هنر هشتم و نیز حضور فعال خردسالان و نوجوانان در این عرصه اشاره کرد و افزود: ساخت این بازی، شروع خوبی است که هیچ هزینه مادی برای نیروی انتظامی نداشته و عوامل تولید این بازی موبایلی، سرمایه لازم را در قالب وام از این نیرو دریافت کرده‌اند.

منتظرالمهدی ادامه داد: اساسا به بازی در فضای مجازی معتقد نیستم و باید تلاش کرد جوانان بیشتر در فضای حقیقی و رئال هیجانات خود را مدیریت و تخلیه کنند؛ لیکن از آنجا که شماری از جوانان وقت خود را در این حوزه‌ها می‌گذرانند بنابراین با یک مدیریت مناسب و نیز آموزش‌های لازم باید آنان را آرام‌آرام از این فضا خارج کنیم.

وی افزود: سه بازی از سوی ناجا در دست تهیه است که بازی «گشت پلیس» اولین بازی پلیسی در ایران است؛ این بازی شاید اشکالاتی داشته باشد که به دوستان اعلام کردیم در نسخه‌های بعدی، آن را رفع می‌کنند زیرا این نسخه «بتا» و در واقع آزمایشی است، نسخه نهایی بعد از اصلاحات ارائه می‌شود.

منتظرالمهدی یادآور شد: مطمئنا جوانان ما روزبه‌روز هوشیارتر و هوشمندتر می‌شوند و خانواده‌ها نیز با هوشیاری‌شان در جهت آگاه‌سازی فرزندان قدم برخواهند داشت.

سخنگوی ناجا درباره فعالیت‌ استودیوهای دوبله و موسیقی زیرزمینی، عنوان کرد: در صورت ارائه گزارش از فعالیت این استودیوها و نیز دریافت شکایت از صنف موردنظر، قطعا پلیس با هماهنگی دستگاه‌قضایی، به شکایت‌های ارسالی در این بخش پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها