روایتی تصویری از درون گروه "الشباب"

"تروریست‌های سیاه" کجا آموزش می‌بینند؟

شتاب دوباره انتفاضه فلسطینی‌ها

در میان سکوت جامعه بین‌المللی و جنجال‌آفرینی برخی کشورهای منطقه با گروه‌های تروریستی تکفیری، ناگهان جرقه‌ای در فلسطین درخشیدن می‌گیرد که نشان می‌دهد انتفاضه هنوز نمرده است.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۹

انتفاضه سوم فلسطینی‌ها، که از یک سال پیش شروع شده به رغم همه افت و خیزهایی که تاکنون داشته، ادامه دارد و این مساله را یک‌بار دیگر درگیری‌های دو روز پیش در الخلیل و بیت المقدس ثابت کرد. آن طور که خبرگزاری‌ها گزارش دادند دیروز یک جوان فلسطینی با دست‌های خالی و یک کارد معمولی به نیروهای اشغالگر صهیونیستی حمله‌ور شده اما در نهایت به شهادت رسید. این در حالی است که روز جمعه نیز دو فلسطینی به همراه یک اردنی در الخلیل و بیت‌المقدس به شهادت رسیده بودند. به این ترتیب در ظرف دو روز گذشته چهار فلسطینی دیگر به جمع شهدای انتفاضه سوم پیوستند.

خبرنگار الجزیره در بیت المقدس گفت: سربازان اسرائیلی بارانی از گلوله را به سمت یک جوان فلسطینی در بیت‌المقدس شلیک کرده و آنقدر صبر کردند تا به شهادت برسد. آنها به هیچ یک از شهروندانی که با بهت و حیرت داشتند صحنه را می‌دیدند اجازه ندادند به او کمک کنند.

انتفاضه سوم فلسطینی‌ها از پاییز سال گذشته شروع شد و تاکنون بیش از 250 نفر در جریان این حرکت انقلابی به شهادت رسیده‌اند. از آنجا که در این انتفاضه از وسایل اولیه مانند کارد استفاده می‌شد به «انتفاضه چاقو» نیز شهرت پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها