استقبال گرم از بیستمین دوره ازدواج دانشجویی

ثبت‌نام بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده و تنها در روز اول ثبت‌نام یعنی عید سعید قربان، هزار زوج دانشجو برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش جام‌جم، مدیر مرکز فرهنگی اردوهای دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با اعلام این خبر می‌گوید: ثبت‌نام بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی از دوشنبه 22 شهریور در سایت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی به نشانی ezdevaj.nahad.ir آغاز شده و تا 30 مهر 95 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۷

به گفته حسین جوادی، زوج‌هایی می‌توانند در این مراسم ثبت‌نام کنند که تاریخ عقدشان فاصله بین 1/7/94 تا 30/7/95 باشد. جوادی در توضیح بیشتر می‌گوید: جامانده‌های نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی که تاریخ عقد آنها اول مهر 93 تا اول مهر 94 بود نیز در صورتی که یکی از زوجین در حال حاضر دانشجو باشد می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و در صورت اختصاص سهمیه از طرف ستاد ازدواج دانشجویی، آنها نیز از این سفر معنوی استفاده خواهند کرد.

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می‌افزاید: علاوه بر دانشجوها، استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها هم می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

جوادی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام 33 هزار زوج در نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، پیش‌بینی می‌کند امسال آمار ثبت‌نام تا 35 هزار زوج افزایش داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول، برای دانشجویانی که امسال در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام می‌کنند، آموزش‌ها و برنامه‌های متعددی در قالب سه بسته آموزشی در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، بعد از ثبت‌نام و با شناسایی نیازهای زوج‌ها، بسته آموزشی شماره یک (قبل از اعزام به مشهد) با رصد این نیازها، از طریق مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان که در سایت نهاد مشخص است ارائه می‌شود.

بسته 2 آموزشی، حین حضور در مشهد مقدس و در قالب کارگاه‌های آموزشی و به صورت حضوری ارائه می‌شود و بسته شماره 3 نیز بعد از پایان سفر مشهد، با هدف تجمیع آموخته‌های زوج‌های دانشجو، از طریق سایت ازدواج دانشجویی در اختیار شرکت کننده‌ها قرار می‌گیرد. به این ترتیب به داوطلبانی که از بسته‌های آموزش مجازی استفاده کرده و در آزمون نهایی نیز شرکت کنند، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای مانند کمک هزینه سفرهای زیارتی، سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس و ... اهدا خواهد شد.

جوادی در پایان از فعالیت ستاد ازدواج دانشجویی در فضای مجازی و راه‌اندازی کانال hamsafartabehesht در تلگرام خبر می‌دهد و می‌گوید: اعزام زوج‌های دانشجو بر اساس استان و دانشگاه از 23 دی 95 به مشهد مقدس آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این سفر معنوی، به کانال تلگرام همسفر تا بهشت مراجعه کنند. در این کانال اطلاعات و محتواهای آموزشی خوبی در اختیار زوج‌های دانشجو قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها