یک جوان شاعر با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت که آنچه این وزارتخانه از انقلاب می‌خواهد، چیزی جز یک شیء بی‌مصرف مصنوعی نیست.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۵

به گزارش تسنیم، مراسم رونمایی از تازه‌ترین موزیک ویدئوی حامد زمانی با عنوان سپر با حضور خانواده شهید نوروزی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین طرفداران و هواداران این خواننده انقلابی روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی سیدالشهداء برگزار شد. این اثر با خوانندگی و آهنگسازی حامد زمانی، شاعر فارسی احمد بابایی، شاعر عربی مرتضی آل‌کثیر، تنظیم‌کننده امین جمال‌فر و با کارگردانی وحید امینی ساخته شده است.

حامد زمانی در این مراسم گفت: کار «سپر» و شعر آن که شاهکاری از احمد بابایی است، شش ماه پیش به دست من رسید و همه تلاشم را کردم تا بعد از اثر «هفت‌تیر» بار دیگر دور هم جمع بشویم و درباره شهدای مدافع حرم حرف بزنیم. به خانواده شهید نوروزی و دیگر شهدای مدافع حرم که در جمع ما حاضر هستند، ادای احترام می‌کنم.

حامد زمانی همچنین گفت: تا امروز لحظه‌شماری می‌کردم برای رونمایی این کار و خوشحالم که فرصت کافی داشتیم تا به شکل مدنظرم این کار را تولید کنیم. شعر این اثر را در محضر مقام معظم رهبری خواندم و ایشان از آن با نام غوغا نام بردند که به جرات می‌توانم بگویم که برای بنده و تیم سازنده این اثر افتخار است که مقام معظم رهبری از این اثر تمجید کردند.

خواننده و آهنگساز موزیک ویدئوی سپر در ادامه سخنان خود افزود: می‌دانم بعد از پخش این اثر باز هم به بنده حملاتی می‌شود، اما ما مرید آن امامی هستیم که فرمود جنگ ما جنگ عقیده است. این وظیفه ماست که به کمک مظلوم بیاییم و من این مسیر را ادامه خواهم داد.

احمد بابایی، شاعر این اثر هم با حضور در جایگاه طی سخنانی اظهار کرد: چندماهی است که بعد از شنیدن اتود اولیه این کار مشتاق شنیدن این اثر بودم و به اینجا آمدم تا ابراز ارادتی کرده باشم به خانواده شهدای مدافع حرم، دلدادگان انقلاب اسلامی و همچنین هنرمند ارزشمند جناب آقای حامد زمانی.

بابایی همچنین افزود: حامد زمانی به نظر بنده یک‌تنه چند وزارت ارشاد است و این روزها از وزارت ارشاد آبی گرم نمی‌شود و آنچه که وزارت ارشاد از انقلاب اسلامی می‌خواهد، چیزی جز یک شیء بی‌مصرف مصنوعی نیست.

حامد زمانی در ادامه این برنامه با حضور در جایگاه، هدیه و لوح تقدیری را به احمد بابایی تقدیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها