از آنجا که برخی از خانم‌ها و آقایان محترم از ما خواسته‌اند کمی توصیه برای آنها داشته باشیم تا بتوانند زندگی عاشقانه‌تری با همسران‌شان داشته باشند، 3 مورد زیر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۳

1- خانم‌های محترم؛ چنانچه در زندگی با مشکلی مواجه شدید سعی کنید از متخصصان مربوطه کمک بگیرید. در همین خصوص به کرات دیده شده است که برخی از خانم‌ها به فروشنده‌های کفش مراجعه کرده و به‌عنوان یک متخصص از آنها درخصوص آن‌که کدام کفش درد بیشتری دارد، مشورت گرفته‌اند؛ حتی برخی از خانم‌ها به مربیان پرتاب چکش و دیسک مراجعه کرده و از آنها نحوه صحیح پرتاب ملاقه و ماهیتابه را پرسیده‌اند.

2- خانم‌های محترم؛ برای نگهداری حریم خانوادگی و روابط صحیح انسانی و تقویت امنیت و تفاهم در زندگی اسرار درونی خانواده را نزد دیگران بازگو نکنید. البته در مورد این‌که همسرتان کلاه‌گیس به سر دارد، اقدس خانم و پریوش خانم و ایضا شمسی خانم محرم اسرار هستند و همان‌طور که شما می‌دانید شوهر اقدس خانم سه سانتی‌متر از اقدس خانم کوتاه‌تر است و شوهر پریوش خانم از رانندگی می‌ترسد و شمسی خانم همه ظرف‌ها را می‌دهد شوهرش بشورد، آنها هم حق دارند بدانند شوهرتان کلاه‌گیس دارد.

3- آقایان محترم؛ در هنگام گفت‌وگو با همسرتان با دقت به گفتار او توجه کنید و اجازه دهید که مطالب خود را کاملا بیان کند.

مورد داشته‌ایم که مردی در بستر مرگ بوده و همسرش آخرین سوالی که از او پرسیده این بوده است که: «عزیزم، تو چرا بعد از ازدواجمون دیگه حرفی نزدی؟ کاش لااقل توی این 40سال زندگی مشترکمون یک‌بار تو رو دکتر می‌بردم، نکنه لال شدی؟» و همسرش پاسخ داده ‌است: «عزیزم، من داشتم با دقت به گفتار شما توجه می‌کردم و نمی‌خواستم وسط حرف‌های شما ...» (گویا اجل مهلتش نداد و جمله‌اش ناتمام ماند.)

ارژنگ حاتمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها