ازجمله مزایای کار با رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ، استفاده آسان و سریع از ماوس و صفحه‌کلید و جابه‌جایی راحت میان پنجره‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۲

به‌عنوان مثال هنگامی که شما بخواهید یک ایمیل جدید ارسال کنید و حین ارسال ایمیل، نیازمند مراجعه به ایمیل‌های قبلی باشید یا بخواهید متنی را از ایمیل قبلی کپی کرده و به ایمیل جدید منتقل کنید براحتی با جابه‌جایی میان پنجره ایمیل‌ها این کار را انجام می‌دهید. انجام همین عمل در سیستم‌عامل آی‌او‌اس (آیفون و آی‌پد) برای کاربران اپل نسبتا دشوار است، چراکه در این موارد اغلب کاربران محتوای موجود در ایمیل جدید را به‌حالت پیش‌نویس (Draft) ذخیره کرده، به لیست ایمیل‌های دریافتی مراجعه می‌کنند و در ادامه پس از انجام عملیات موردنظر روی ایمیل قبلی، دوباره به بخش پیش‌نویس‌ها رفته و ایمیل پیش‌نویس شده را برای تکمیل فرآیند ارسال باز می‌کنند.

آیا می‌دانید با یک ترفند بسیار ساده که خیلی از کاربران به روش اجرای آن آشنا نیستند، می‌توانید میان صفحه ایمیل جدید و ایمیل‌های قبلی خود حرکت کنید؟ برای انجام این کار کافی‌ است مراحل زیر را دنبال کنید:

در سیستم‌عامل آی‌او‌اس اپلیکیشن Mail را اجرا کرده و پس از انتخاب گزینه ارسال ایمیل جدید، محتوای موردنظرتان را پر کنید.

حالا فرض کنید نیازمند دسترسی به ایمیل‌های قبلی هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه موجود را با فشار روی عنوان ایمیل جدید که در بالای صفحه قابل مشاهده است، به سمت پایین کشیده و رها کنید.

مشاهده می‌کنید پنجره ایمیل جدید به پایین صفحه منتقل شده و براحتی می‌توانید در میان ایمیل‌های قبلی جست‌وجو کنید. در پایان نیز برای بازگشت مجدد به پنجره ارسال ایمیل جدید کافی است در پایین صفحه روی عنوان آن فشار دهید و آن را به سمت بالا بکشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها