جواد نکونام، مربی جدید تیم ملی که بتازگی کارش را شروع کرده است، همراه با ایران عازم چین نمی‌شود! تیم ملی ایران روز پنجشنبه همین هفته در دیداری بسیار حساس در شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به مصاف قطر می‌رود.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۷

نکونام به احتمال فراوان در این دیدار روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند تا به تیم کمک کند. روز جمعه و به فاصله 24 ساعت پس از این مسابقه، ملی‌پوش‌ها سوار بر هواپیما می‌شوند تا پس از پروازی ده ساعته به کشور چین برسد. در این سفر احتمال فراوان جواد نکونام ایران را همراهی نمی‌کند!

نکونام مشکلی برای رفتن به چین ندارد و ویزایش هم آماده است، ولی کارلوس کی‌روش چنین تصمیمی گرفته است. از آنجا که او بتازگی کارش را شروع کرده، کی‌روش قصد دارد این بازیکن را به ماموریت تازه‌ای بفرستد. روز 16 شهریور و همزمان با برگزاری بازی تیم ملی ایران و چین در پکن، دو تیم قطر و ازبکستان هم در دیداری حساس در دوحه به مصاف هم می‌روند.

ازبکستان سومین حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی خواهد بود. تیم ملی پانزدهم مهرماه در دیداری حساس در تاشکند به مصاف این تیم می‌رود و برای کی‌روش مهم است که آخرین اطلاعات را درباره سبک بازی و تاکتیک‌های تیم ملی ازبکستان داشته باشد. به همین دلیل جواد نکونام مامور شده به قطر برود و علاوه بر تماشای بازی این تیم مقابل قطر، حتی تماشاگر تمرینات این تیم باشد. البته نکونام چهره معروفی در فوتبال آسیا به حساب می‌آید و به همین دلیل برایش رفتن به تمرین ازبکستان سخت است و سریع شناسایی می‌شود.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در تاشکند مقابل ازبکستان به برتری رسید. این بازی دوستانه با درخشش مهدی ترابی و گل استثنایی او همراه شد.

در دوره گذشته مقدماتی جام جهانی هم تیم ملی موفق شد با تک گل محمدرضا خلعتبری، ازبکستان را در تاشکند شکست دهد و سه امتیاز بسیار شیرین به دست بیاورد. البته ایران در تهران با یک گل مغلوب حریف شد و سه امتیاز از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها