فغانی: انتظار احترام بیشتری را داشتم

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گلایه‌هایی نسبت به رفتار برخی مسئولان ورزش کشور به زبان آورد. علیرضا فغانی که موفق شده بود فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو را قضاوت کند، حرف‌هایش را این طور آغاز کرد: در کشورمان توان علمی و ورزشی زیادی داریم، فقط این جوان‌ها و اصلا همه ما نیاز به توجه و نگاه ویژه برای پیشرفت داریم.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۲

فغانی با گفتن این جمله که باید از نصرالله سجادی عذرخواهی کنم، اضافه کرد: وقتی سهراب مرادی مدال طلای وزنه‌برداری را به دست آورد، سجادی به سمت او رفت و به صورت عرق‌‌کرده این ورزشکارمان بوسه زد. ما هم انتظار داشتیم بابت قضاوت در فینال و موفقیتی که برای ایران کسب کردیم، یک تشکر ساده از من و تیمم شود. البته ایشان گفتند قرار شده به اندازه ورزشکاران طلایی به ما هم پاداش تعلق بگیرد ولی ما احترام می‌خواستیم. در واقع دوست داشتم از ما استقبال گرم‌تری توسط سجادی شود. این موضوع را در فرودگاه هم گفتم که باعث ناراحتی سجادی شد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم، اما چیزی را گفتم که در ذهنم بود.

فغانی که با برنامه ورزش و مردم به صورت تلفنی صحبت می‌کرد، گفت: با تمام وجود از قضاوت در المپیک لذت بردم. باید بگویم بعد از قضاوت در فینال جام باشگاه‌های جهان فکر نمی‌کردم چنین بازی مهمی را به من بسپارند، چون معمولاً فینال تورنمنت‌های مهم بین داوران در قاره‌ها تقسیم می‌شود اما با تلاش زیاد و لطف خدا که شامل حال ما شد، توانستیم در دومین تورنمنت مهم دنیا سوت بزنیم. حتی یکی از مسئولان داوری فیفا در جمع داوران گفته بود شاید خیلی از شما اسم ایران را نشنیده باشید اما این داوران ایرانی با تلاش خود توانستند به این نقطه برسند. این فرد می‌کوشید با نام بردن از ما و تلاشی که داشتیم، به داوران دیگر انگیزه پیشرفت بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها