زن میانسال که پیرزن آشنا را با انگیزه سرقت طلاهایش در روستا کشته و گریخته بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۶

به گزارش جام‌جم، عصر بیست و ششم مرداد امسال، مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد زنی سالخورده پشت دیوار یکی از اداره‌های دولتی شهر خنداب خبر داد. ماموران با حضور درآنجا مشاهده کردند جسد متعلق به زنی 63 ساله است که بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است.همزمان با تحقیقات محلی، ماموران اطلاع یافتند، مقتول در همان روستا و به تنهایی زندگی می‌کند. با مشخص شدن هویت مقتول و شناسایی خانواده‌اش، تحقیقات ادامه یافت تا این که معلوم شد طلاهای زن سالخورده سرقت شده است.در مرحله بعدی ماموران با کشف سرنخ‌هایی، متوجه شدند یکی از بستگان مقتول که زنی 58 ساله است آخرین بار حوالی خانه مقتول دیده شده است.

دو روز بعد از این ماجرا مخفیگاه این زن در یکی از شهرهای همجوار شناسایی شد. ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شده و او را دستگیر کردند .

سـرهنگ جعفـر شمس‌بیرانوند، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره گفت: زن میانسال پس از انتقال به پلیس آگاهی، به قتل پیرزن آشنا با انگیزه سرقت طلاهایش اعتراف کرد. با تحقیق از وی معلوم شد او روز حادثه به عنوان مهمان به خانه زن تنها رفته و از او پول خواسته و زن صاحبخانه وقتی گفته پولی در خانه ندارد، متهم زن با آجر، ضربه‌ای به سر پیرزن زده و بعد از کشتن او، النگوهایش را دزدیده و جسد را در مکان دیگری رها کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها