اسکلت‌های پیرمرد تهرانی هفت ماه پس از مرگش در آپارتمان او در مشهد کشف شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۲

به گزارش جام‌جم، صبح دیروز مرگ مرموز پیرمردی در یک مجتمع مسکونی در خیابان بهار مشهد به پلیس اعلام شد. ماموران پس از حضور در مجتمع شش‌واحدی، با اسکلت‌های انسان در یکی از واحدها روبه‌رو شدند. مردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: اسکلت متعلق به پدرمان است. او چند ماه قبل به مشهد آمد و در این آپارتمان به تنهایی زندگی می‌کرد. او ارتباطش را با ما قطع کرده بود. چند بار با پدرم تماس گرفتم اما موفق به صحبت با او نشدم؛ به همین خاطر به موضوع مشکوک شده و به اینجا آمدم. با کمک یک کلیدساز در را باز کردم و با اسکلت پدرم روبه‌رو شدم.

با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در آپارتمان، تحقیقات جنایی در این باره آغاز و مشخص شد، پیرمرد 90 سال داشته و بازنشسته یکی از شرکت‌های بزرگ در تهران بود که به دلیل افسردگی و با وجود مخالفت فرزندش در این آپارتمان به تنهایی زندگی می‌کرد.

پزشک جنایی هم اعلام کرد، حدود هفت ماه از مرگ پیرمرد می‌گذرد و او در زمان مرگ لباس بافتنی به تن داشته و در یک متری رختخوابش جان باخته است. به نظر می‌رسد او قصد خواب داشته که به دلیلی نامشخص جان باخته بود. با توجه به مرگ پیرمرد در فصل سرما و بسته بودن منافذ خانه کسی متوجه بوی جسد نشده بود.

پس از بررسی‌های مقدماتی، اسکلت پیرمرد به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها