نیروهای گردان رضوان وابسته به حزب الله خود را برای انجام عملیات بازپس گیری مناطق اشغال شده در جنوب غرب شهر حلب ( الراموسه) آماده می کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۶
نیروهای ویژه حز‌ب‌الله وارد غرب حلب شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، عملیات ترمیم حلقه محاصره حلب که به دنبال شدت یافتن درگیری ها بخش هایی از آن شکسته شد، با همکاری مشترک گروه‌های مقاومت آغاز خواهد شد.

درهمین حال علی رغم شکسته شدن محدود حلقه محاصره، مناطق تحت نفوذ ارتش از جمله «الحمدانیة» در امنیت کامل است و خطری اهالی منطقه را تهدید نمی کند.

یادآور می شود، با شدت یافتن نبرد نیروهای ارتش سوریه با تروریست ها در جنوب حلب، نیروهای ارتش بامدادامروز(یکشنبه) از برخی مناطق عقب نشینی کردند.

براساس این گزارش تمام محورها در جنوب و جنوب غرب حلب مشتعل است و ارتش سوریه همچنان دانشکده فنی هوایی را زیر آتش سنگین توپخانه و بمباران هوایی دارد.

یک منبع نظامی نیز به خبرگزاری رسمی سوریه -سانا- گفت که محاصره حلب هنوز پابرجاست و آنچه شبکه‌های مخالف منتشر کرده اند برای تضعیف روحیه مردم و ارتش است.

به گفته این منبع نظامی، ارتش طبق دستورات صادر شده، مصمم است مانع تحقق اهداف دشمن در جنوب حلب شود و هم اکنون درگیری سختی در منطقه دانشکده ها در جریان است.

این نظامی سوری گفت، دشمن متحمل خسارات سنگینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها