بمباران مواضع تروریست‌ها ازشمال ادلب تا حومه حلب

کشته شدن ۸۰ تروریست در شرق حلب

با شجاعت نیروهای مقاومت حمله ترورریست‌ها به سمت «العامریه» و «الراموسه» برای شکستن محاصره شرق حلب با شکست مواجه شد و ۸۰ تن از تروریست‌ها کشته و ۷ دستگاه تانک آنها منهدم شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۳
کشته شدن ۸۰ تروریست در شرق حلب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، گروه تروریستی جیش الفتح و گروه‌های موسوم به حزب ترکستانی اعلام کردند که ملحه چهارم از حمله به محور های جنوب و غرب حلب را آغاز کرده​اند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌ها هدف این حملات را کنترل چند منطقه در العامریه و منطقه الجمعیات و چند تپه در اطراف آن اعلام کرده‌اند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مرحله جدید حمله تروریست‌ها را قبل از شروع آن ناکام گذاشتند. نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه عقبه گروه‌های تروریستی و راه‌های امداد رسانی به آنها را از حومه شمالی ادلب به سمت حومه غربی و جنوبی حلب و همچنین در مدرسه الحکمه هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که ارتش حمله تروریست‌ها به سمت محله «العامریه» و «الراموسه» را خنثی کردند. تروریست‌ها قصد داشتند با این حمله خطوط امدادرسانی به ارتش سوریه را قطع و راهی برای شکست محاصره شرق حلب باز کنند. به گفته این منبع حمله تروریست‌ها با شجاعت مردان مقاومت و ارتش سوریه شکست خورد. نیروهای مقاومت در محور راشدین و مدرسه الحکمه و نقاط جنوبی حلب در برابر این حملات ایستادگی کردند.

به این ترتیب تلفات تروریست‌ها در نبردهای روز گذشته به 80 کشته رسید. همچنین 7 تانک تروریست‌ها منهدم و تعدادی از خودروهای زرهی آنها نابود شد.

منابع نظامی پیش بینی کردند که درگیری‌ها با شدت تمام ادامه پیدا کند و جیش الفتح حمله جدیدی را به سمت دانشکده توپخانه که خط اول دفاع از الراموسه به حساب می‌آید، آغاز کند. این حمله از حومه جنوبی حلب صورت خواهد گرفت. طی چند روز گذشته دانشکده توپخانه در معرض حملات شدید توپخانه تروریست‌ها بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها