حمیدرضا علی عسگر، هافبک ـ مهاجم سیاه‌جامگان معتقد است به صورت واضح، یکی از مدافعان سایپا روی او در محوطه جریمه خطا کرده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد، اما داور بازی براحتی از کنار این قضیه گذشت. علی عسگر به ما گفت: در آن شرایط اگر داور پنالتی را می‌گرفت، بازی به تساوی کشیده می‌شد و ما می‌توانستیم بازی را بدون استرس و با امیدواری‌های بیشتری ادامه دهیم، اما این شانس از ما گرفته شد و در نهایت با حساب 2 بر صفر در خانه باختیم. فقط می‌خواهم بدانم واقعا داور این پنالتی واضح را ندید؟!
کد خبر: ۹۲۹۴۶۹

افزایش جایگاه‌های ویژه استادیوم آزادی

طبق درخواست باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، قرار است بزودی و در طرح دوم بازسازی ورزشگاه آزادی که میزبان دیدارهای سرخابی‌ها در لیگ برتر است، برخی اتفاقات جدید رخ بدهد. مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با مسئولان سازمان لیگ دیدارهایی داشتند و قرار شد آنها به صورت کامل، میزبانی را به عهده بگیرند و بلیت فروشی کنند تا سود بیشتری عاید باشگاه‌ها شود؛ اما برای این کار، سرخابی‌ها به جایگاه‌های ویژه یا همان VIP ÈíÔÊÑí ÇÍÊíÇÌ ÏÇÑäÏ. ÞÑÇÑ ÇÓÊ ÞÓãʝåÇí VIP ÂÒÇÏí ÇÝÒÇíÔ íÇÈÏ.

اخباری نیم‌فصل می‌رود؟

مدت زمان خدمت سربازی محمدرضا اخباری یک فصل و نیم است و او می‌تواند در پایان نیم‌فصل از تراکتورسازی تبریز با دریافت کارت پایان خدمتش جدا شود. کاری که سروش رفیعی در پی انجام آن است تا در نیم فصل دوم، پیراهن تیم دیگری را با عقد قراردادی بالا تن کند. تا اینجای کار، همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما بد نیست بدانید اخباری ترجیح می‌دهد تا پایان فصل تراکتوری بماند و در فصل آینده با یک قرارداد کامل، راهی باشگاه دیگری شود یا به جمع لژیونرهای فوتبال ایران بپیوندد.

رابسون رفت تعجب نکنید!

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال، ماجرای عجیبی را برایمان تعریف کرد. این فرد گفت: قبل از آن که بهرام افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال استعفا کند، در مورد خرید بازیکن برزیلی بحث‌های زیادی با دوستان نزدیکش انجام می‌داد. مثلا می‌گفت فردی که رابسون را به استقلال آورد، به ما قول داده بود این بازیکن یک ستاره لیگ شود یا در جای دیگری گفت اگر رابسون خوب نباشد، نیم‌فصل با او فسخ می‌کنیم. حالا هم این امکان وجود دارد رابسون در دوران جدید مدیریت استقلال حذف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها