شماره جدید نشریه یالثارات با استفاده از الفاظ نامناسب جدیدی به هنرمندان منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۵
حمله شدید یالثارات به شهاب حسینی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران ،شماره جدید نشریه یالثارات با به کارگیری الفاظ نامناسب جدیدی به هنرمندان منتشر شد.

یالثارات امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، در مطلبی با عنوان «هنر دوگانه سوزی؟!» به قلم ایمان احمدی، شهاب حسینی را دوگانه سوز و در پی مراحل اداری سفر به آمریکا دانست و انتقادهای هفته گذشته شهاب حسینی به یالثارات را به دلیل آن دانست که «امور اداری دوگانه سوز شدن او سریع‌تر انجام دهد.»

همچنین این یادداشت او را به خاطر دریافت بودجه فیلم فروشنده از دختر امیر قطر، پیشاپش عضوی از داعش دانسته است!

در ادامه متن کامل یادداشت امروز یالثارات را می خوانید:

"هنر دوگانه سوزی!؟

تنها کسی که نباید مقابل لثارات موضعی اتخاذ می‌کرد شهاب حسینی بود. بازیگری که هم اکنون در آمریکاست و مشغول انجام امور اداری اقامت و گرین کارت ایالات متحده است تا به جمع دو گانه سوزهای سینمایی بپیوندد.

البته دو گانه سوز، فحش یا ناسزا نیست. عنوانی است که به عده‌ای از اهالی سیاست و فرهنگ اطلاق می‌شود که غیر از پاسپورت ایرانی، کارت سبز اقامت در کشورهای استعمارگر اروپایی و آمریکایی، را به دوش می‌کشند.

شهاب حسینی حین انجام امور اداری دو گانه سوز شدنش، سوز آمریکایی شدیدی از خود بروز داد و در مقابل تیتر جنجالی دیوث کیست؟ لثارات موضع تندی اتخاذ کرد، بلکه امور اداری دو گانه سوز شدندش سریع‌تر انجام شود.

اما نکته بعدی این است که یکی از حامیان اصلی فیلم فروشنده فاطمه الرمیحی رییس اجرایی موسسه فیلم دوحه و دختر امیر قطر از حامیان اصلی داعش است.

فیلم فروشنده در واقع سفارش حامی داعش است که به مرد ایرانی می‌آموزد اگر به همسرت تجاوز کردند باید اول از همسرت اجازه بگیری بعد توی گوش متجاوز بزنی!

طبیعی است که دختر امیر قطر از حامیان مهم داعش از ساخت فیلم ایرانی، با چنین مضمونی بشدت حمایت می‌کند و جناب شهاب حسینی خبر ندارد بخشی از دستمزدی که بابت حضور در این فیلم را دریافت کرده را به صورت مستقیم (نه غیر مستقیم) حامیان داعش تقدیم ایشان کرده‌اند. لثارات و نویسندگانش در دفتری دور افتاده در شهر مذهبی ری دارند نون و ماستشان را می‌خورند و پول هم دختر امیر قطر که هیچ، از هیچ نهاد قدرتی قرآنی دریافت نمی‌کنند.

اما جناب شهاب خان دو گانه سوز حسینی، شما با حضور در فیلم فروشنده قبلا عضوی از داعش شده‌ای و متاسفانه اصغر فرهادی (کارگردان) به هیچ عنوان نتوانست سرمایه‌گذاری دختر امیر قطر را در فیلم فروشنده ماست مالی کند."


حمله شدید یالثارات به شهاب حسینی/ تو دیگه به تیتر

حمله شدید یالثارات به شهاب حسینی/ تو دیگه به تیتر


منبع: پندار نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۳۱
رامین
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
این داستان سر دراز دارد ... باز به همدیگر میتازیم بی آنكه ذره ای احترام داشته باشیم متاسفانه نه هنرمند نه روزنامه نگار كه سنگ انتقاد به سینه میزنند ... انتقادپذیر كه چه عرض كنم انتقاد سوزند
هم وطن
-
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نشریه مجوزش لغو شده بازم حرف اضافه میزنه
بینوا
-
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۱
دوگانه سوز واژه جالبیه خیلی از رجال هستن شایدهم سه گانه سوز خوشم اومد.
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۱
اگر موضوع دریافت پول از دختر امیر خائن قطر برای ساخت این فیلم درست باشد وای بز سینما و خودفروختگان ان
ایرانی
-
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۱
آقای حسینی آن مجری ظاهرساز سابق اگر در پی گرین كارت باشد ،حق را به یالثارات میدهم ،چون منافق كسی است كه در صورت خود را خودی و از پشت خنجر بزند همان كاری كه شاهدیم.
علیرضا
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
دوست عزیز هیچ وقت حرفای كسیكه با طرف خصومت داره رو باور نكن بعضیا انگار اعتقادی به اون دنیا ندارن و فقط بلدن تظاهر به مومنی كنن(یالثارات)
ب
-
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۱
ولی از شهاب حسینی واقعا بعید بود اون هم در ساعات اولیه واكنش نشون بده یك نیست بگه به تو چه :(
تو همون نخل طلات رو محكم داشته باش باد نبره
یا علی
-
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
واقعا از شهاب توقع نداشتم از این جماعت كه لختی رو نوعی كلاس میدونن طرفداری كنه خدا از همه باكلاس تره كه به شما حال میده عزیزتون میكنه میون مردم ولی....اگه قدر ندونستی انچنان بر زمین میخوری كه نفهمی....از .... كجا؟؟؟؟ خوردی....؟؟؟؟؟؟توقع نداشتن منم به خاطر این بود كه كسی زندگی یك شهید رو بازی میكنه از بی حجابی دفاع نمیكنه اونم به این شدت حداقل میگفتی طرز گفتنتون بد بود نه اینكه كسی رو كه حدیث میگه با داعش یكی كنی ...
تارمی
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
پوشش هر كسی به خودش مربوط است به خودش .به من وتوچه . تا كی بجای درون فقط باچشمهای گرسنه وسیر نشدنی باید همدیگرروببینیم.هركس پاسخ اعمال خود را خواهد داد و ارزش هركس ورابطه اش باخدا بخود وخدایش مربوطه .
روح الله
-
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۱
یه عده برای یه مشت دلار فیلم میسازند تا طرف غربی بگه عجب فیلمی نه اینكه واقعا فیلم شاهكاری ساخته .جایزه ه اسكاره چیه دقیقا نمیدونم ولی به یه سیاه پوست ندادند چون سیاه بود حالا چرا به یه ایرانی میدن چون حرف دل اونها رو زده/ذلت تا به كجا
علیرضا
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شماهم دقیقا عضو همون یالثاراتی عزیزم باید بری شبه ابی طالب زندگی كنی نه توی ایران.
چشم دیدن پیشرفت هموطنتونو ندارین حالا از زمین و اسمون میبری و میدوزی و به داعش و استعمارگران ربطش میدی كه از دل بره؟؟؟؟؟ نه عزیزم شهاب حسینی توی قلب ایرانیا جاداره.
نیما
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شعب ابی طالب عزیزم نه شبه ابی طالب
خخخخخ
شهروند
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
از كی تا حالا بد لباسی و بی بندو باری و بد دهنی كه این اقا شهاب كردن جز پیشرفت حساب میشه . من سالهاست خارج از ایران زندگی میكنم ولی این مدل پیشرفت رو كه میگین اینجا نمیبینم . از دید شما حتما خانم گلشیفته هم كه به محض خروج از ایران لخت شدن و نشون دادن كه چقدر بی جنبه هستن هم نماد پیشرفت هستن!!!!!!؟؟؟؟
شهریار پناهی از سنقر
-
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۱
گرچه به طور كلی از روزنامه یاالثارات خوشم نماید ولی در بحث پوشش هنرمندان حق با این روزنامه است. مسلما برای من فرد عادی جامعه هم صحیح نیست هر لباس خارج از عرفی را بپوشد وای بحال هنرمندان كه بعنوان الگو در كشور یاد میشوند. واقعا احسنت به اكثر هنرمندان خارج كه رعایت خیلی مسایل را به خاطر هواداران بخصوص كودكان و نوجوانان میكنند تا بدی را ترویج ندهند.به پوشش كت و شلوار انان در مجالس اسكار دقت كنید بعد با پوشش هنرمندان مرد خودمان مقایسه كنیم . در این مورد افرین به یاالثارات.
حسام الدین
-
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۱
انچه عیان است چه حاجت به بیان است امثال حسینی ها كم نیستند كه مدتهاست اب از سر خود گذرانده وقبح و زشتی بی حجابی را به امری بسیار معمول و عادی تبدیل كرده اند انگار كه نه انگار اسلامی هست حیایی هست در مقابل تا ناكجا آباد غرب زدگی ودنباله روی كوركورانه هست حالا كاری به لفظ نشریه مذكور ندا ریم كه مناسب انتخاب شده بوده یا نه مهم اینه كه موضع اسیب اجتمایی وحشتناكی به نام بد حجابی و بد پوشی هست كه یه سری انسان مدعی فرهنگ بدون توجه به ساحت مقدس اسلامی كشور و البته شعورتوده انبوهی از هم میهنان در یك مراسم رسمی بروز داداند و امثال حسینی ها چه قاطعانه سینه سپر كرده اند وناحق را حق جلوه می دهند جای تاسف دارد آقای دوگانه سوز بدون توهین به شعور ملت هم می تونید گرین كارت بگرید و به آرزوهای خود برسید شاید در آمریكا هم بیشتر برایتان هزینه كنندو حسابی معروف و خوشبحالتان شود
بی نام
-
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۱
۰
زنده باد سید شهاب حسینی
نظر
-
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
پول تهیه این فیلم از هركجا اومده باشه داستان فیلم و هدف فیلم این هست كه افراد به عقاید و نظرات همدیگر در جامعه احترام بزارن و بیشتر هدفش این هست كه متجاوز فیلم حق نداره تو زندگی خصوصی و عقاید خصوصی مردم فضولی كنه . و این همین مسیله ای هست كه داعش داره الان انجام میده و به این دلیل مضحكانه كه ذكر شده مورد توجه اروپایی های قرار نگرفته بلكه بیشترین هدف فیلم تقبیح كار داعش هست . به نظر من فردی در مورد این فیلم بد بنویسه داره ناخواسته آب به آسیاب داعش میریزه .من هم اگر جای ایشون بودم ومی دیدم تو این كشور یكی با نوشتن یه مقاله و جالب تر از اون مردمی كه به سادگی همه مطالب نوشته شده رو باور می كنند به خاطر امنیت جانی هم شده اقامت یه كشور دیگه رو می گرفتم راستش بیشتر به خاطر ترس از افكار جامعه كه خیلی سریع یكی رو متهم و محكوم می كنند .
حمیدرضا
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
سلام , عجب است كه درآن وادی , ساده لوح و زودباور خواندن مردم كشور عزیز اسلامی مان روا است, كه با شعور بالای سیاسی و اعتقاد راسخ مذهبی شون پای حفظ ناموس و مرزهای كشور ایستادند و هنوز هم ادمه دارد فقط در حمایت از یك یا ..... نفر بازیگر البته نه هنرمند كه هر بازیگری را نباید هنرمند نامید ,
غزل
-
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۱
۰
پیشنهاد میكنم نزارید بچه هاتون یالثاراث بخونن كه بی تربیت و فرومایه نشن اینجوری.
شهاب رو عشقه
نیما
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
سلام با تربیت
سلام فرامایه
شهروند
-
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
شما كه بدون مطالعه و اطلاع از چیزی نظر میدی برو اخبار زندگی و نوع حرف زدن این اقا شهاب رو ببین بعد بیا اینجا نظر بده
آذر
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۱
۰
چه خوب بود نظرات و انتقادهای خودمان را بدون توهین كه به نظر بعضیها انتقاد سازنده اسمشو گذاشتن مطرح میكردیم بابت چه چیز و به قیمت بدست آوردن چی اینقدر به هم توهین میكنیم روزنامه یالثارات این چیزها دردی از هزاران درد این ملت رو كم نمیكنه اگه دلسوز این ملت هستی قلمت رو برای بهبودی حال ملت به كار بنداز نه برای چیزهای پیش پا افتاده یكی نیست از این سردبیر فهیم بپرس خانم خودت آرایش نمی كنه و لباس نمی پوشه ودوشا دوش خودت راه نمیره اگه هم مجردی كه پیغمبر نیستی هستی ؟ متاسفانه فكر میكنی چقدر مطلبت كار ساز بوده و یا هنرمندان كشورمون را بی آبرو كردی مطمئن باش توبازنده ای
كسرا
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۱
۰
آقای شهاب حسینی نوش جونت دادا ، نتیجه پاچه خواری از این جماعت همینه . در ضمن یالثارات هم روزنامه نیست معدن فحاشیه
عسل
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
هركسی میتونه هرجائی كه دلش میخواد زندگی كنه و حتی پاسپورت اونجا رو داشته باشه. به كسی چه مربوط .حجاب واین مسائل هم كاملا شخصیه
شهروند
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۱
زنده باد یالثارات همیشه حرف حق و حقیقت تلخ بوده و هست خیلی طبیعه كه اینطوری با این نشریه برخود بشه و بهش بتازند بالاخره یكی باید سرشو از زیر برف می آورد بیرون و واقعیت رو هرچند تلخ می گفت جای ناراحتی نداره مردم كه كور نیستند اخه این چه وضع پوششه مگه اینجا لاس وكاس یا هالیووده با آن فرش قرمزش والله تن حافظ بدبختم تو گور لرزید با این كارا
علی
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
آقا چرا شتر سواری دولا دولا میكنید یا قبول دارید كه در قرآن و دین مسیله حجاب آمده و تاكید شده یا ندارید اگر قبول دارید كه یالثارات نیشتری بر یك موضع عفونت كرده زده تا كل كالبد نگندد اما اگر قبول ندارید كه مسیله حجاب در قرآن و شریعت اسلام آمده یك مسئله جداییست
یامین
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
آقا متاسفم برای ابتذال .متاسفم برای سینمایی كه هزاران بار خودشان در مصاحبه هاشان به فساد در سینما ونحوه انتخاب بازیگران وغیره اشاره كرد ه اند. متاسفم برای هنرمندی كه هنرش ترویج منكر شده .متاسفم برای دوگانه سوزهایی كه حالا می خواهند هنر های انچنانی سینمایشان را در قالب پوشش به جوانان مملكت دیكته كنند و برای انها الگوی نابسامان بشن متاسفم برای دوگانه سوزی كه شده صدای اشاعه بی حرمتی آقای دوگانه سوز بعضی ها در یك لحظه از چشم می افتند شما هم از چشم خیلیا افتادی بیاید ایرانی باشیم وبه ایران افتخار كنیم ومثل ایرانی ها زندگی كنیم
شهروند
-
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۱
به نظر من حق با یاالثارات هست . چیزی رو كه اشكار داریم میبینیم تو جامعه وضعیت ارایش و لباس پوشیدن بعضی از هنرمندان افتضاست .اقای شهاب حسینی یك ادم سو استفاده گر از شرایط هستن ا . روزنامه یاالثارات نباید توقیف بشه حیف كه ارزشهای جامعه داره از بین میره... من ادم مذهبی یا تند رو نیستم ولی در رابطه با ارزشها هم بی تفاوت نیستم
محمد
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۱
۰
البته نشریه یالثارات رو باید بررسی كنیم كه چه كاری كردند كه چندین بار توقیف شدند، كدوم یك از اولیای دین و ائمه معصومین (علیهم السلام) سیاست و فرهنگشون هتاكی و فحاشی و پرونده سازی بوده؟ قطعا راهی كه برادران این نشریه دارند میرند راه اسلام نیست.
تارمی
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۱
۰
یالثارات ...نامه است نه روزنامه .این نشریه جز ضربه زدن به منافع كشور و اتحاد ملت ودولت مورد نظر رهبری كاری نمیكند .از خواب خرگوشی هشت سال تاراج وغارت بیت المال و اشك ها و دردهای مردم در دوره ی اربابشان آقای احمدی نژاد تازه بیدار شده اند. نویسنده ی مقاله ی هنر دوگانه سوزی منتظر مشت محكم شهاب عزیز بر دهانش باشد.
علی
-
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آقا اگه فساد اقتصادی و مالی و اجتماعی داریم كه حتما داریم ببخشید خیلی عذر میخوام مجوزی میشه كه شلوارمونم دربیاریم و تو خیابون بگردیم آخه این چه منطقیه چرا این مسایل رو به هم ربط میدید وبجای حل مسایل گفته شده میخواین فساد اخلاقی علنی رو هم بهش اضافه كنین.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها