گفت و گو با دواری که فینال فوتبال المپیک را سوت زد

فغانی : حرف ما برای خیلی‌ها خنده‌دار بود

نخستین دیداری که تیم داوری فوتبال کشورمان قرار است در بازی‌های المپیک 2016 قضاوت کند، مشخص شد. طبق تصمیم مسئولان برگزاری این مسابقات تیم داوری ایران(علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری) قرار است پنجشنبه ساعت 20 به وقت محلی (بامداد جمعه به وقت تهران) قضاوت دیدار تیم‌های آلمان و مکزیک را به عهده داشته باشد. در کنار این تیم داوری یک داور دیگر از کشور رومانی به عنوان داور چهارم حضور خواهد داشت.این نخستین بار است که یک تیم داوری از ایران در بازی‌های المپیک قضاوت می‌کند. پیش از این حضور داوران ایرانی در المپیک محدود به اعزام یک داور یا کمک داور بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۰

پولادی در اردوی فرانکفورت

تیم فوتبال الشحانیه قطر آخر هفته برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش فصل خود عازم شهر فرانکفورت آلمان می‌شود.یاران پولادی قرار است در این اردو چهار دیدار دوستانه برگزار کند. این تیم در این فصل همراه مهرداد پولادی، بازیکن سابق پرسپولیس موفق شد جواز حضور در لیگ ستارگان را کسب کند.

جدایی افشارزاده از استقلال

بهرام افشارزاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال کناره‌گیری و استعفای خود را به هیأت مدیره این باشگاه تقدیم کرد. گفته می‌شود با توجه به این‌که در مصوبه جدید دولت تائید شده که بازنشسته‌ها حق شرکت در انتخابات فدراسیون‌ها و همچنین سمت‌های مهم در باشگاه‌ها را ندارند، بهرام افشارزاده استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره کرد که این استعفا مورد قبول اعضای هیأت مدیره قرار گرفت. قرار است بزودی مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شود.

جدایی دو رگه سپاهان

دنیل نوروزی، بازیکن دو رگه دانمارکی ـ ایرانی جدید سپاهان در حالی به این تیم پیوست که به خاطر مشکلات سربازی، کارت بازی وی صادر نشد. مهدی اخوان، سرپرست سپاهان با بیان این مطلب از جدایی دنیل نوروزی از سپاهان خبر داد و گفت: ما دنیل نوروزی را می‌خواستیم ولی مدارک این بازیکن کامل نشد. نوروزی مشکل کارت پایان خدمت داشت و تا حل شدن این مشکل نمی‌توانست برای ما بازی کند. به همین خاطر در نهایت مسئولان باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد این بازیکن گرفتند و نوروزی از سپاهان جدا شد.

این اظهارات در حالی است که عبدالله ویسی سرمربی سپاهان پس از جذب احسان حاج‌صفی به صراحت اعلام کرد دیگر نیازی به دنیل نوروزی ندارد!

استقبال از بازگشت علی کریمی

رئیس هیات مدیره سپاهان می‌گوید اگر دیناموزاگرب کرواسی مبلغ 300 هزار دلاری رضایت‌نامه علی کریمی را پرداخت نکند این بازیکن به سپاهان باز می‌گردد.

منوچهر نیکفر درباره این‌که گفته می‌شود دیناموزاگرب کرواسی رضایت‌نامه علی کریمی را به سپاهان پرداخت نکرد و او در این صورت به سپاهان باز می‌گردد، اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم برای کریمی دردسر یا مشکل ایجاد کنیم اما این توافق میان دو طرف است. ما به آنها زمان داده‌ایم و پرداخت نشدن رضایت‌نامه به نفع ما نیست. اگر رضایت‌نامه پرداخت نشود کریمی به سپاهان باز می‌گردد و ما هم از آن استقبال می‌کنیم. کریمی در سپاهان بزرگ شده و اینجا خانه اوست.

15 بازیکن در تیم ملی فوتبال ساحلی

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی از 15 الی 17 مرداد ماه در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد که اسامی 15 بازیکن برای شرکت در اردوی آماده سازی این تیم از سوی محمدحسین میرشمسی اعلام شد.

سیدپیمان حسینی، محمد احمد‌زاده، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، محمد معصومی‌زاده، حمیدرضا دهقانی، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی، محمدعلی صادقی، علی درویشی و وحید قلی‌پور بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قاره آسیا که شهریورماه به میزبانی چین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها