شک نکنید تیم با نظر برانکو بسته شد

کاشانی: این پرسپولیس بوی قهرمانی می‌دهد

جعفر کاشانی از آن پرسپولیسی‌های قدیمی است. از آن مدیرانی که یا حرف نمی‌زند یا اگر بزند صحبت‌هایش روی حساب و کتاب است. او که امسال هم در راس هیات مدیره سرخپوشان حضور دارد درباره شرایط این فصل پرسپولیس می‌گوید: فکر می‌کنم ما فصل را خوب شروع کردیم. وقتی نفت استقلال را غافلگیر کرد نگران بودم نکند برای پرسپولیس هم این ماجرا تکرار شود، اما تجربه برانکو خیال همه را راحت کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۴

کاشانی درباره جذب بازیکنان و این‌که آیا پرسپولیس در این راه موفق عمل کرده است یا نه می‌گوید: البته ما که نقشی در نقل و انتقالات نداشتیم، اما باید بدانید جذب بعضی بازیکنان امکان‌پذیر نبود. با این حال و به نظر من 90 درصد از خواسته‌های برانکو در جذب بازیکن انجام شد. لازم است من اینجا درباره یک شایعه حرف بزنم. این‌که می‌گویند بازیکنان با نظر برانکو جذب نشده‌اند. شما مطمئن باشید تمام بازیکنان با نظر برانکو جذب شده‌اند، اگر غیر از این باشد مربی اصلا آنها را بازی نمی‌دهد.

از او درباره ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با سایپا سوال کردیم که کاشانی گفت: به هر حال این تصمیمی بوده که مدیریت باشگاه گرفته است. گاهی لازم است برای این که تیم‌ها وارد حاشیه نشوند از این اتفاق‌ها بیفتد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره این که پرسپولیس چقدر شانس دارد تا امسال جام قهرمانی را بالای سرش ببرد، می‌گوید: تیم خوب بسته شده و همه برای قهرمانی امیدوارند. اگر همین روند ادامه داشته باشد پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سرش ببرد. متاسفانه فصل گذشته بازیکنان یک تجربه تلخ داشتند. حالا آنها می‌دانند یک گل خورده چطور می‌تواند سرنوشت قهرمان را تغییر بدهد.به نظرم امسال کلید قهرمانی پرسپولیس می‌تواند همدلی بازیکنان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها