تیم فوتبال بشیکتاش به صورت جدی خواهان به خدمت‌گیری مهاجم صاحب نام ایتالیاست. بشیکتاش از مدت‌ها قبل برای جذب ماریو بالوتلی به تلاش و تکاپو افتاده است. اما تا به این لحظه امکان انتقال مهاجم 25 ساله ایتالیایی را به دست نیاورده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۰

روزنامه گازتادلواسپرت نوشت: بشیکتاشی‌ها سعی می‌کنند گلزن تحت قرارداد با لیورپول را به صورت یار قرضی در اختیارگیرند. فکرت‌ اورمان، ‌مدیر بشیکتاش نیز در مصاحبه‌ای که امروز در روزنامه فناتیک چاپ شد، عنوان کرد باشگاهش به طور جدی علاقه‌مند به این گلزن است و حتی حاضر خواهد بود وی را به صورت یار قرضی جذب کند.

جانشینان پوگبا در یووه

پرافتخارترین تیم ایتالیا جای خالی شده ستاره تیمش را با چند بازیکن جدید پر می‌کند. باشگاه یوونتوس پس از اطمینان از خروج پل پوگبا، ستاره تیمش به قصد حضور در منچستریونایتد، قصد دارد جای خالی او را با چند بازیکن جدید پر کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی این باشگاه پس از تبدیل کردن گونسالو هیگواین آرژانتینی به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ سری A حالا قصد دارد بلیزی متوئیدی، هافبک 29 ساله فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را با حدود 25 میلیون یورو به خدمت بگیرد. گزینه دیگر بانوی پیر، مارسلو برزویچ، هافبک کروات اینتر است. البته از آرسنال هم به عنوان دیگر مشتری برزویچ نام برده می‌شود و ممکن است به علت رابطه نه چندان خوب اینتر و یووه، این بازیکن راهی لیگ برتر شود.

اینتر: ایکاردی فروشی نیست

اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر تاکید کرد که مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیمش فروشی نیست و آنها پیشنهاد ناپولی و چند تیم دیگر را برای او رد کرده‌اند. پس از جدایی هیگواین از ناپولی و پیوستنش به یووه، ناپولی به دنبال جذب مهاجم جدیدی است. ایکاردی مدت‌هاست زیر نظر آنها قرار دارد ولی نراتزوری‌ها قصد فروش کاپیتان خود را ندارند. توهیر گفت: نمی‌خواهیم ایکاردی را بفروشیم. پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم که ناپولی هم جزو آنها بوده ولی نمی‌خواهیم او را بفروشیم چون قراردادش را تازه یک سال پیش تمدید کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها