مرد جوان که پس از درگیری با تازه‌عروسش او را به قتل رسانده بود، بعد از گذشت پنج سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۵۳

به گزارش جام‌جم، بیست و دوم مرداد سال 90 مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری خونین میان مردجوانی با نامزدش در یکی از شهرهای استان گلستان خبرداد.

ماموران با هماهنگی قضایی و حضور در محل درگیری مشاهده کردند دختر جوانی بشدت زخمی شده که او را به بیمارستان منتقل کردند. تحقیقات محلی پلیسی نشان می‌داد زن جوان با نامزدش اختلاف داشته که با هم درگیر شده‌اند و توسط وی زخمی شده و ضارب گریخته است.

با مشخص شدن هویت ضارب، جست‌و‌جو برای شناسایی و دستگیری او ادامه داشت تا این که ماموران ساعاتی بعد از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند زن جوان به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است. با مرگ زن جوان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. به این ترتیب نامزد مقتول به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس جنایی استان گلستان قرار گرفت اما او همراه برادرش از شهر فرار کرده بودند. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که پس از گذشت حدود پنج سال از این جنایت، چند روز پیش ماموران اداره آگاهی شهر شازند استان مرکزی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فرار ی به خانه‌ای روستایی در اطراف شازند رفت و آمد دارد.

ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری قاتل فراری به این خانه اعزام شدند و آنجا را محاصره کردند. ماموران پس از ساعاتی مشاهده کردند متهم سوار بر موتورسیکلتی قصد دارد به این خانه نزدیک شود که او را پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، شناسایی و دستگیر کردند.

این در حالی بود که ماموران متوجه شدند برادر او که در این فرار با وی همراه بود نیزدر خانه روستایی پنهان شده که وارد خانه شدند و او نیز دستگیر شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند. یکی از آنها اعتراف کرد در جریان اختلاف‌هایی که با نامزدش داشته به دنبال پایان دادن به زندگی مشترک بوده است. با بالا گرفتن درگیری به خاطر عصبانیت، نامزدش را کشته، بعد همراه برادرش گریخته و زندگی پنهانی‌شان را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها