والبرگ به دنبال «مرد شش میلیون دلاری»

مارک والبرگ ابراز امیدواری می کند تولید نسخه سینمایی اکشن ماجراجویانه و علمی تخیلی «مرد شش میلیون دلاری» هر چه زودتر آغاز شود.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۱
والبرگ به دنبال «مرد شش میلیون دلاری»

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر می گوید صنعت سینما چند سال است که قصد ساخت این نسخه را دارد و هنوز کاری در این رابطه نکرده است.

رسانه های گروهی طی چند سال اخیر، اخباری منتشر کرده اند که حکایت از تولید نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی موفق دهه هفتاد میلادی می کند.

سال قبل اعلام شد تهیه کنندگان فیلم در کمپانی یونیورسال با مارک والبرگ تماس گرفته و او را دعوت به بازی در نقش اصلی آن کرده اند.

والبرگ که خودش را از طرفداران پروپا قرص این مجموعه تلویزیونی کلاسیک معرفی می کند، بلافاصله این دعوت را قبول کرد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، والبرگ در «مرد شش میلیون دلاری» سینمایی، نقشی را بازی می کند که لی میجرز در نسخه تلویزیونی آن به عهده داشت.

داستان مجموعه در باره استیو آستین یک فضانورد ماهر بود، که در جریان یک سفر فضایی دچار صانحه شده و در یک قدمی مرگ قرار می گیرد.

در یک عمل جراحی محرمانه و پیشرفته، برخی از اعضای بدن او با قطعات فلزی عوض می شود و این مسدله، قدرت های فوق بشری به او می دهد.

مجموعه تلویزیونی «مرد شش میلیون دلاری» در دهه هفتاد میلادی تبدیل به یکی از موفق ترین تولیدات تلویزیونی شد و میجرز را به شهرتی جهانی رساند.

قرار است نسخه سینمایی این اکشن علمی تخیلی برای نمایش در تابستان سال آینده میلادی آماده شود. این در حالی است که هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها