عضو هیات رییسه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

احتمال تعویق بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت: تاخیر دولت در ارایه مواد عملا بررسی لایحه را به تعویق میندازد به دلیل اینکه یکبار باید کلیات بررسی شود و یکبار دیگر هم باید مواد مورد بررسی قرار گیرد که این کار دوباره کاری می شود و به این ترتیب فرصت سوزی زمانی در مجلس صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۶
احتمال تعویق بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه در مورد لایحه برنامه ششم که به مجلس ارایه شده است مباحث زیادی مطرح است گفت: هنوز مواد برنامه ششم ارجاع نشده و دولت عنوان کرده است که متعاقبا مواد را ارایه خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اتفاق نظر میان نمایندگان وجود دارد که لایحه برنامه را به همراه مواد کامل از دولت بخواهیم به دلیل اینکه تصویب هر قانون دیگری در مجلس نیاز به تصویب قوانین بالادستی که یکی از آنها قانون برنامه ششم است دارد و هر برنامه و طرحی برای تصویب؛در صورت مخالف بودن با برنامه ششم بن بستی برای نمایندگان ایجاد می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: در صورتی که مواد برنامه به مجلس ارایه نشود حتی ممکن است کلیات لایحه برنامه نیز در مجلس تصویب نشود بنابراین با توجه به اصراری که در مجلس نسبت به این کار وجود دارد ضروری است تا هر چه سریعتر دولت مواد برنامه را به مجلس ارایه کند.

این عضو هیات رییسه مجلس افزود: تاخیر دولت در ارایه مواد عملا بررسی لایحه را به تعویق میندازد به دلیل اینکه یکبار باید کلیات بررسی شود و یکبار دیگر هم باید مواد مورد بررسی قرار گیرد که این کار دوباره کاری می شود و به این ترتیب فرصت سوزی زمانی در مجلس صورت می گیرد.

رنجبرزاده تاکید کرد : دولت هر چه سریعتر مواد برنامه را ارایه کند تا همراه با کلیات یکجا بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها