سه داورایرانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا، شهریورماه در قهرمانی آسیای زیر 16 سال قضاوت می‌کنند. سلطنت نوروزی (داور) انسیه مافی‌نژاد و فاطمه سپاهی (کمک داور) سه ایرانی هستند که در کنار داورانی از استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین، ازبکستان، هند، اردن، گوام و ویتنام بعد از تست آمادگی جسمانی و گذراندن کلاس‌های بازآموزی این مسابقات را 6 تا 15 شهریورماه به میزبانی تایلند سوت می‌زنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۸

تیراندازان المپیکی به هانوفر برگشتند

تیراندازان المپیکی برای ازسرگیری تمرینات در اردوی هانوفر به آلمان برگشتند. الهه احمدی, نجمه خدمتی و مه‌لقا جام‌بزرگ بعد از چند روز استراحت با سرمربیگری لازلو سوچک و مربیگری ابراهیم اینانلو دوباره هانوفر رفتند، تا 30 تیرماه در آلمان تمریناتشان را ادامه دهند. گلنوش سبقت الهی چهارمین تیرانداز المپیکی البته دو روز دیرتر یعنی پنجشنبه خودش را به جمع اردونشینان در هانوفر رساند. تیراندازان با پایان اردو به تهران برمی‌گردند.

شهسواری از فردا در تهران اردو می‌زند

ندا شهسواری پینگ پنگ باز المپیکی، فردا در تهران تمریناتش را از سر می‌گیرد. او که برای دومین بار پیاپی سهمیه المپیک را گرفته و به قول خودش می‌خواهد بهترین نتیجه را در ریو بگیرد، با تمرین 10 روزه در چین، در تورهای جهانی چین و کره جنوبی مسابقه داد، هرچند در همان بازی اول باخت. او با برگشت به ایران چند روز استراحت کرد و بعد هفته پیش برای ادامه تمرینات به گلستان رفت و برای یک هفته آنجا اردو زد. شهسواری بعداز تمرین یک هفته‌ای به تهران آمد تا طبق برنامه از فردا تا وقت پرواز به برزیل تمریناتش را در آکادمی ملی پینگ پنگ انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها