کاربران شبکه های اجتماعی در فیسبوک فیلمی از صحنه اعدام پنج نفر که در فعالیت های تروریستی در عراق دست داشتنه اند، منتشر کردند.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۲
فیلم اعدام تروریست‌های سعودی در عراق

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منتشر کنندگان این فیلم اعلام کردند که این فیلم مربوط به اعدام گروه اول تروریستهای سعودی است که درعملیات های مختلف در عراق دست داشته اند.

حید الزاملی وزیر دادگستری عراق پیش از این اعلام کرده بود که دیروز(دوشنبه) 5 تروریست اعدام شده اند که به این ترتیب تعداد تروریست های اعدام شده طی دو ماه گذشته به 37 نفر رسید.

براساس گزارش منابع عراقی الزاملی تاکید کرد که کشورش درباره اعدام ها زیر بار فشارهایی که به نام دفاع از حقوق انسان به بغداد وارد می شود و حقوق قربانیان بیگناه عملیات تروریستی را نادیه می گیرند، نخواهد رفت.

العالم درباره صحت محتوای این ویدئو به صورت مستقل مسئولیتی ندارد.

درسالهای گذشته هزاران تن از مردم عراق قربانی فعالیت های تروریستی در شهرهای مختلف این کشور شده اند.

درتازه ترین مورد روز یکشنبه عملیات تروریستی در منطقه ا لکراده بغداد انجام شد که براثر آن دست کم دویست نفر کشته و صد نفر مجروح شدند که شماری ازآنان زن و یا کودک بودند.

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد تأکید کرد که این حمله تروریستی با یک خودروی بمبگذاری شده و در محلی بسیار پر رفت و آمد نزدیک حسینیه عبدالرسول انجام شد.

"حیدر العبادی" نخست وزیر عراق در پی این انفجار سه روز عزای عمومی اعلام کرد، و پس از بازدید از محل انفجار، وعده داد که عاملان این حملۀ تروریستی را مجازات خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها