سرمربی تیم ملی فوتبال ولز معتقد است، کاپیتانش با رونالدو به خاطر حضور در رئال دوست بوده، اما برای یک شب مجبور به فراموشی رفاقت خواهد بود. کریس کولمن که تیمش فرداشب در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2016 با پرتغال روبه‌رو خواهد شد، گفت: گرت بیل و رونالدو جزو بهترین بازیکنان دنیا به شمار می‌روند. یکدیگر را خوب می‌شناسند چون عضو رئال مادرید هستند؛ اما آنها برای یک شب در کنار تیم خود مجبورند رفاقت را فراموش کنند. در شرایط عادی آدم مجبور می‌شود،‌ یک ماه روی حضور رونالدو برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کند. با این حال بازهم او عملکردی خارق‌العاده در زمین خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۹۲۶۹

ژیرو: آلمان با ایسلند قابل مقایسه نیست

الیور ژیرو زننده دو گل فرانسه در بازی یکشنبه‌شب مقابل ایسلند و بهترین بازیکن این دیدار، در پایان بازی گفت: «آلمان با ایسلند قابل مقایسه نیست. برای رسیدن به فینال با قهرمان جام جهانی بازی داریم و نباید این دو تیم را با هم مقایسه کنیم. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و هجومی و سراسر حمله بازی کردیم. برای دو گل خودم خوشحالم. البته در خط دفاع یکی دو اشتباه داشتیم. امیدوارم همین‌طور که مقابل ایسلند باقدرت بازی کردیم و 5 گل زدیم مقابل آلمان هم به همین شکل بازی کنیم. ما ضربات آخر را کشنده و با قدرت زدیم؛ اما باید بدانیم آلمان با ایسلند قابل مقایسه نیست. برای رسیدن به فینال با قهرمان جام جهانی بازی داریم و نباید این دو تیم را با هم مقایسه کنیم .

پایت: دوست ندارم به لوشامپیونه برگردم

دیمیتری پایت، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو 2016 از علاقه خود به درخشش در لالیگا خبر داد: دوست ندارم به لوشامپیونه برگردم. اگر قرار باشد از تیم خود جدا شوم تنها دو گزینه می‌تواند مرا وسوسه کند، رئال مادرید و بارسلونا. باشگاه با فروش من موافق است و آنها نیز تنها به سفارش دریافت شده از رئال مادرید یا بارسلونا فکر می‌کنند. من دوست ندارم به لوشامپیونه فرانسه برگردم و می‌خواهم درخشش در لالیگا را نیز تجربه کنم. باید صبر کرد تا مشخص شود دو باشگاه بزرگ اسپانیایی برای من تا چه حد حاضر به فداکاری هستند. به هر حال برای من و وکیلم گزینه مالی اهمیت دارد و البته بین دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا هیچ اولویتی برایم وجود ندارد. مهم درخشش در لالیگاست که دوست دارم به این هدف برسم.

دشان: برای غلبه بر آلمان آماده‌ایم

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از پیروزی مقتدرانه شاگردانش برابر ایسلند گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم که می‌توانیم از آن نکته‌های مثبتی بگیریم. من از عملکرد بازیکنان خوشحالم و آنها مستحق آن هستند. این هواداران پرشور چند ماه است پشتیبان‌ما هستند تا این طور بتوانیم برای آنها شادی آفرینی کنیم. اداره کردن تمام چیزها در یک بازی حساس کار بسیار سختی است، اما ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم و در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم،ولی بعد از نیمه اول کمی بازی را جدی نگرفتیم. گرچه آلمان مقابل ایتالیا به مشکل برخورد، اما آنها بی شک بهترین تیم دنیا هستند. ما یک قدم دیگر به فینال داریم و تمام سعی خود را می‌کنیم تا مقابل بهترین تیم اروپا نه بلکه مقابل بهترین تیم جهان به پیروزی برسیم .

بکن‌باوئر: مولر به فرانسه گل می‌زند

قیصر فوتبال ژرمن‌ها پیش‌بینی کرد مهاجم بایرن‌مونیخی تیم ملی آلمان در دیدار نیمه‌نهایی مقابل فرانسه میزبان گل خواهد زد. توماس مولر هر چقدر در رقابت‌های جام جهانی در گلزنی موفق عمل کرده در یورو ناکام بوده است. ستاره خط آتش بایرن مونیخ در 5 مسابقه‌ای که تیم کشورش در جام ملت‌های 2016 انجام داده، برای «مانشافت» بازی کرده؛ اما موفق به زدن گلی نشده است. بعد از آن‌که رسانه‌ها از این مساله انتقاد کردند، فرانتس بکن‌باوئر، قیصر فوتبال ژرمن‌ها در مصاحبه‌ای عنوان کرد مولر در ادامه بازی‌ها موفق به گلزنی می‌شود و چه دیداری حساس‌تر از نیمه‌نهایی مقابل فرانسه میزبان؟ باید دید مولر می‌تواند اسطوره فوتبال آلمان را روسفید کند؟

گوندوگان: آلمان بهترین تیم یورو است

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد تیم ملی کشورش در یورو پرداخت و آن را بهترین تیم دانست. گوندوگان به عنوان اولین خرید پپ گواردیولا به جمع سیتی‌زن‌ها اضافه شد، ولی مصدومیت زانو باعث شد تا او نتواند ژرمن‌ها را در یورو همراهی کند و از خانه بازی را تماشا کند. آلمان با برتری مقابل ایتالیا راهی نیمه‌نهایی شد و گوندوگان به تمجید از هم تیمی‌هایش پرداخت. او گفت: «خیلی ناراحتم که در این جام حضور ندارم ولی برای تیم آرزوی بهترین‌ها را دارم. من همه بازیکنان و مربیان را می‌شناسم و آنها شایسته بهترین‌ها هستند. آلمان بهترین تیم اروپاست و شایسته حضور در نیمه‌نهایی. آنها شانس خوبی برای قهرمانی دارند.»

مراسم آشتی‌کنان کاسیاس و دل‌بوسکه

دروازه‌بان مردمی تیم ملی فوتبال اسپانیا و سرمربی مستعفی این تیم با حضور در «شهر فوتبال» اسپانیا با یکدیگر دیدار و البته آشتی کردند. اظهارات اخیر دل‌بوسکه درباره کاسیاس و سکوت ایکر فضای رسانه‌ای اسپانیا را در این خصوص به هم ریخته بود و شاید در سه روز گذشته حداقل 20 مقاله و گزارش جداگانه درباره اختلافات شدید بین ایکر کاسیاس و ویسنته دل‌بوسکه منتشر شده بود.

این دو چهره فوتبالی دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال اسپانیا قبول کردند در مراسم آشتی‌کنان «شهر فوتبال» اسپانیا حاضر شوند. در این مراسم کاسیاس به محض ورود به سالن به سمت دل‌بوسکه رفت و او را در آغوش کشید. ایکر کاسیاس در صفحه توئیتر خود نیز ساعتی پس از این مراسم با درج عکسی صمیمی در کنار دل بوسکه نوشت: «در کنار استاد نزدیک به 25 سال تلاش برای فوتبال اسپانیا را مرور کردیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها