«به خاطر خیانت همسرم از او جدا شدم و به دبی رفتم. در آنجا ویزیتور املاک شدم و به عنوان مجری برنامه «ترانه‌های درخواستی» در شبکه‌های ماهواره‌ای به کار مشغول شدم.» اینها قسمتی از اظهارات مجری شبکه‌های ماهواره‌ای بود که در مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۷
دستگیری مجری شبکه‌های ماهواره‌ای در مشهد

به گزارش جام جم ، مجری زن که حدود 38 سال دارد، مدتی پیش تصمیم گرفت به ایران بازگردد و از دبی به مشهد آمد. به محض ورود او به مشهد، ماموران نیروی انتظامی وی را تحت تعقیب قرار داده و با دستور قضایی در خانه‌ای دستگیر کردند.

مجری جوان که با نام مستعار «الی» در شبکه‌های ماهواره‌ای مثل «فارسی وان» و «پرشین تی‌وی» فعالیت داشت، پس از دستگیری ادعا کرد: در دبی به خرید و فروش املاک می‌پرداختم و در ماهواره نیز فقط مجری چند برنامه ترانه‌های درخواستی بودم ودر نهایت، محصولات آرایشی و بهداشتی را تبلیغ می‌کردم. غیر از این موارد هیچ فعالیت دیگری نداشتم.

این زن که دو روز قبل به اتهام تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری‌گری در شبکه های ماهواره ای بازداشت شده است، درباره زندگی‌اش گفت: همسرم به من خیانت می کرد که به همین دلیل از او جدا شدم و به خارج از کشور رفتم. در واقع با ناکامی‌های زیادی رو به رو بودم و اطرافیانم به دروغ و نیرنگ متوسل می شدند. در این شرایط به دبی رفتم و در آنجا به کار مشغول شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها