مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه گفت: اصلاح آیین‌نامه ساماندهی کودکان کار در انتظار پاسخ سه وزارتخانه است و پس از ارسال نظرات آنها، اصلاحیه نهایی به کمیسیون اجتماعی هیات دولت فرستاده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۴

به گزارش مهر، روزبه کردونی در نشست بررسی اصلاحیه آیین‌نامه ساماندهی کودکان خیابانی افزود: بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری با مسئولان در خصوص ضرورت توجه بیشتر و انجام اقدامات فوق‌العاده در مورد آسیب‌های اجتماعی، تقسیم کار ملی صورت گرفته و در بحث آسیب‌های اجتماعی کودکان قرار شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دستگاه‌های مسئول نشست‌هایی را برگزار تا در این خصوص برنامه‌ریزی و سیاستگذاری کند و حمایت‌های اجتماعی از سوی سازمان‌های ذی ربط از کودکان کار و خیابان انجام شود.

وی اظهار کرد: بعد از این تقسیم کار ملی، مسئولیت مضاعف‌تری به عهده ما قرار گرفته و در همین ارتباط جلسه‌ای با حضور آموزش و پرورش و شهرداری که عضو شورای حمایت‌های اجتماعی هستند، برگزار شد.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای برنامه‌ریزی و ارائه سیاست‌های حمایتی از کودکان کار، منتظر اصلاح آیین‌نامه نماندیم و در کنار این برنامه‌ریزی‌ها، بحث اصلاح آیین‌نامه را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم؛ به طوری که شرح وظایف دستگاه‌ها تدوین و برای آنها ارسال شد تا نظراتشان را اعمال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها