مرد رمال که به بهانه درمان سرطان و بخت‌گشایی، مشتریان خود را سرکیسه می‌کرد، پس از اخاذی 300 میلیونی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۸

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شکایت خانواده یک کودک سرطانی از مردی رمال به اتهام کلاهبرداری 300 میلیون تومانی در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

شاکی پرونده به افسر بازجو گفت: کودکم به بیماری سرطان مبتلا شده و هرکاری برای درمان او انجام دادیم بی‌فایده بود. دو ماه پیش از طریق یک فرد آشنا متوجه فعالیت مردی رمال شدیم که مدعی بود نسخه‌های شفابخش او حتی بیماران سرطانی را هم درمان می‌کند.

وی اضافه کرد: به خانه مرد رمال رفتم و نسخه‌هایی را که برای درمان پسرم می‌نوشت، خریدم و طبق آن نوشته‌‌ها عمل کردم. حال فرزندم خوب نشد و فقط مرد رمال مرا 300 میلیون تومان سر کیسه کرد.

همزمان با شکایت وی، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از مرد رمال شکایت کردند و چند روز پیش این رمال دستگیر شد. در بازرسی از خانه مرد رمال چهار دستگاه پوز بانکی، همراه یک دفترچه که در آن اطلاعات شخصی چند هزار مشتری نوشته شده بود، کشف شد.

مرد رمال با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: گفته‌های شاکیان صحت دارد. من با نوشتن نسخه‌های دروغین و فروختن آن به بهانه درمان سرطان و بیماری‌های لاعلاج ، بخت‌گشایی، پیداشدن اموال و اشیای گمشده یا به سرقت رفته، افزایش محبت همسر و نزدیکان، کاریابی و حل اختلافات خانوادگی، مشتریان را سرکیسه کردم و از مشتریان پنج تا 18میلیون تومان می‌گرفتم. حتی برای درمان یک کودک سرطانی از خانواده‌اش 300 میلیون تومان کلاهبرداری کردم. در برخی مواقع که مشتریانم پول نداشتند، طلاهایشان را بابت پول می‌گرفتم.

متهم اضافه کرد: من و امثال من در رمالی‌هایمان از وسایل عجیب و غریب ازجمله مدفوع انسانی، حیوانی، پوست و مو و استخوان حیوانات استفاده می‌کردیم. یک بار برای مشتری که به منظور ازدواج با دختری نزدم آمده بود نسخه‌ای نوشتم و از او خواستم چهار گنجشک مرده را در کنار خانه دختر جوان آویزان کند. بابت این نسخه از او چهار میلیون تومان گرفتم. این نسخه دروغین باعث شد میان پسر جوان و آن دختر و خانواده‌هایشان درگیری شکل بگیرد .

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها