همه ما از نقش ابروها در تکمیل زیبایی صورت بسیار شنیده و هزاران راه تقویتی و ترمیمی برای زیباتر ماندن این بخش از صورتمان انجام داده‌ایم، اما تنها پرپشت و یکدست شدن ابروها نیست که شکل صورتتان را تغییر می‌دهد بلکه اشتباه نکردن در اصلاح و آرایش آنها هم شرط است، اما این اشتباه‌ها چیست؟
کد خبر: ۹۱۵۲۰۶
لطفا با ابروهایتان شوخی نکنید!

به گزارش جام جم سرا ، به عنوان اولین نکته باید بدانید که نقاشی کردن ابروها با انواع مدادهای آرایشی که ظاهری غیرطبیعی به آنها می‌بخشد و کشیدن انواع خطوط در بالا و پایین آن برای کلفت و کشیده‌تر نشان دادن آن، یکی از اشتباه‌های رایج و آرایشی غیرحرفه‌ای است.

از طرفی کوتاه کردن بیش از اندازه امتداد ابروها که شکل نازیبایی به صورت شما در ترکیب چشم و ابروها می‌بخشد. شما می‌توانید برای تعیین طول مناسب ابروی خود، فاصله ما بین لبه بینی تا قسمت انتهای چشم‌های خود را اندازه بگیرید و در نهایت امتداد طول آن را متناسب صورت و بویژه چشم‌هایتان در نظر بگیرید.

از اشتباهات دیگر ما آرایش و شانه کردن ابروها در ابتدای کار است با این روش ابروهای شما بعد از اتمام آرایش شکل و ظاهر دلخواهتان را نخواهد داشت، پس بهتر است در آخرین مرحله دستی به ابروهای خود بکشید.

از طرفی تلاش نکنید که دو ابرو را کاملا یک شکل درآورید. این غیرممکن است و تنها آنها را از شکل طبیعی خود خارج می‌کنید. شانه زدن و مرتب و پر کردن فضاهای خالی با سایه ابرو به رنگ موهای ابروهایتان به شما در داشتن صورتی مرتب و زیبا کمک ویژه‌ای می‌کند.

از همه مهم‌تر اشتباه نکنید و کار اصلاح ابروهایتان را به دست کاردان بسپارید چون در غیر این صورت تا مدت‌ها دست به دامن انواع مدادهای آرایشی برای پر کردن خرابکاری خود مقابل آینه خواهید بود بعلاوه این که ظاهر آن در مواقعی که آرایش نشده‌اند بسیار نامرتب و بدشکل خواهد بود.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها