لیلا رجبی، پرتابگر وزنه المپیکی بالاخره بعد از مدت‌ها تمرین، در بلاروس و قزاقستان وزنه پرتاب می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۶

رجبی که حالا تنها بانوی دوومیدانی‌ ایران در المپیک ریو ست، هرچند قرار بود برای اردو تا قبل از المپیک به زادگاهش بلاروس برود، تمرین در تهران را ترجیح داد. لیلا برای محک خودش قبل از المپیک 5 و6 تیرماه در جام کازانف قزاقستان شرکت می‌کند و بعد هم به بلاروس می‌رود تا در تورنمنت بین‌المللی دیگری هم پرتاب کند.

4 تیر؛ فوتبالی‌ها در اردو

اردوی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال برای قهرمانی آسیا از چهارم تیرماه آغاز می‌شود. بعد از تمرینات یک هفته‌ای تیم در کمپ تیم‌های ملی، بازیکنان شال و کلاه کردند و به خانه‌هایشان رفتند تا استراحت کنند. آنها آخر هفته، یعنی جمعه دوباره به اردو برمی‌گردند تا برای یک هفته در تهران زیر نظر کادر فنی تمرین کنند. این تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های زیر 16 سال دختران آسیا به میزبانی بنگلادش با تیم‌های بنگلادش، قرقیزستان، چین تایپه، امارات و سنگاپور همگروه است. پیکارها شهریور انجام می‌شود.

دنیا موسوی، نفر دوم کارتینگ روتکس مکس

پنجمین دوره مسابقات روتکس مکس کشوری 2016 با معرفی بهترین‌ها در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی تمام شد. این دوره کارتینگی‌های چهار رده نوجوانان، جوانان، دنده‌ای و پیشکسوتان با هم رقابت کردند که دنیا موسوی و آتنا بابایی هم تنها بانوان شرکت کننده بودند که دومی و سومی جوانان را به نام خود زدند.

رازقیان، قایقران سی و هشتم کاپ جهانی

رکسانا رازقیان، ملی‌پوش اسلالوم در کاپ جهانی فرانسه سی و هشتم شد. او با پایان کمپ آموزشی 14 روزه فدراسیون جهانی، روز آخر کنار المپیکی‌ها پارو زد و سی و هشتم شد.

عباسعلی، نفر دوم رنکینگ کاراته وان

حمیده عباسعلی، در جدیدترین رنکینگ کاراته وان 2016 نفر دوم شد. کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با دومی‌اش بهترین جایگاه را برای ایران گرفت. نائب قهرمان جهان با 980 امتیاز بعد از حریف سوئیسی نفر دوم است. در رنکینگ مجموع کاراته کاهای دنیا عباسعلی با امتیار 2178.50 نفر یازدهم است.

عطیه یوسفی نائب‌رئیس آموزش بیس بال

علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال، حکم نائب‌رئیسی آموزش را به نام عطیه یوسفی امضا کرد. در این حکم آمده است: «با توجه به تجربه، تعهد و علاقه‌مندی جنابعالی به امور ورزش، به موجب این ابلاغ جنابعالی به‌عنوان «نایب رئیس بانوان کمیته آموزش سافت بال» منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند منان و به‌کارگیری اعضای متخصص و با تجربه با هماهنگی انجمن و استان در امور محوله موفق و موید باشید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها