شنیده می‌شود، بعد از پیشنهاد استقلال به احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فرد به این بازیکن گفته به هیچ وجه به ایران برنگردد و در اروپا بماند. حاج صفی هم پذیرفته که ماندن در اروپا به نفعش است.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۹

شنیده می‌شود،‌ یکی از بازیکنان نامی پرسپولیس تنها برای این که بتواند مبلغ دریافتی اول فصلش را بالا ببرد، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و پاسخ تماس مسئولان باشگاه را نمی‌دهد. او فصل قبل خوب کار کرد و قصد دارد امسال همین اول کار بخش زیادی از پولش را نقد بگیرد.

شنیده می‌شود،‌ علیرضا منصوریان به کنعانی‌زادگان، مدافع جدید استقلال گفته که به حواشی‌هایی که پرسپولیسی‌ها برایش می‌سازند اصلا توجه نکند و کار خودش را انجام دهد. منصوریان به این بازیکن گفته، صددرصد فیکس است.

شنیده می‌شود، یکی از بازیکنان جدا شده استقلال، اخیرا با پرویز مظلومی، سرمربی سابق این تیم تماس گرفته و بشدت از یکی از بازیکنان قدیمی گلایه کرده است. او در این تماس تلفنی به مظلومی گفته، عامل جدایی اش از استقلال، این بازیکن با تجربه بوده است! جالب اینجاست که مظلومی هم به گلایه از همان بازیکن پرداخته است.

شنیده می‌شود، در اقدامی عجیب، وزارت ورزش بی‌آن که با محمدرضا حسین‌زاده، رئیس بانک ملی هماهنگ کرده باشد، نام او را به عنوان عضو هیات مدیره استقلال معرفی کرد. کناره‌گیری او، تنها 24 ساعت پس از اعلام اسامی بخوبی نشان می‌دهد که حتی با او درباره حضور در استقلال، مذاکرات درست و حسابی صورت نگرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها