نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ترکیب جدید در حالی قرار است هفته آینده برگزار شود که مهم‌ترین موضوع جلسه هفته‌ آینده انتخاب مدیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عامل باشگاه استقلال خواهد بود.سید کامل تقوی نژاد، محمدرضا حسین‌زاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان پنج عضو هیات مدیره جدید استقلال هستند.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۸

ماریچ باید تخفیف دهد

لوکا ماریچ، مدافع کروات پرسپولیس در صورتی در این تیم ماندنی خواهد شد که حاضر شود کمتر از فصل گذشته از این باشگاه دریافتی داشته باشد. مسئولان پرسپولیس نه‌تنها قرارداد این بازیکن را افزایش نمی‌دهند که این پیشنهاد را به اطلاع مدیربرنامه‌های ماریچ هم رسانده و از وی خواسته‌اند تصمیم خود را در‌ این‌باره بگیرد. این در شرایطی است که ماریچ بخشی از قرارداد فصل گذشته خود را نیز از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و به شرط دریافت آن حاضر به تمدید قرارداد خواهد شد.

عشوری با ذوب‌آهن فسخ کرد

باشگاه ذوب‌آهن بعد از توافقات لازم با باشگاه تراکتورسازی، رضایت‌نامه سینا عشوری را جهت حضور در این تیم تبریزی صادر کرد. به این ترتیب عشوری پس از توافق صورت گرفته میان دو باشگاه، باحضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با ذوب‌آهن فسخ کرد و رسما از این تیم جدا و در تراکتورسازی ماندنی شد. بعد از جدایی سینا عشوری ذوب‌آهن اصفهان به دنبال پیدا کردن یک جایگزین برای این بازیکن است. در همین رابطه این تیم اصفهانی با ارسال درخواستی رسمی‌به باشگاه گسترش فولاد تبریز، خواهان به خدمت گرفتن علیرضا نقی‌زاده شد.

استارت سپاهان

تمرینات سپاهان اصفهان برای شرکت در لیگ شانزدهم در زمین چمن مجموعه ورزشی باغ فردوس آغاز ‌شد. سپاهانی‌ها تا‌کنون موسی کولیبالی، محمود قائد رحمتی، طالب ریکانی، جلال‌الدین علیمحمدی، عماد میرجوان، لی اولیویرا (دروازه‌بان) و پدرو هنریکه اولیویرا را به خدمت گرفته‌اند و قرارداد رسول نویدکیا نیز تمدید شده است. مجید بصیرت، کریم قنبری (مربی) و رافائل فوگاگیرو (مربی بدنساز) هم به کادرفنی این تیم اضافه شده‌اند. هدایت این تیم بر عهده عبدالله ویسی است.

صدای پای کرار

جاسم کرار هافبک عراقی و همیشه حاشیه ساز که چند سالی است در فوتبال باشگاهی ایران در حال رفت و آمد است و فصل گذشته هم حضور نصفه و نیمه‌ای در استقلال تهران داشت بازهم در آستانه بازگشت به فوتبال ایران و تراکتورسازی است. این بازیکن که با سرمربی تراکتوری‌ها رابطه خوبی دارد در مذاکره با تراکتوری‌ها به توافق اولیه رسیده و بزودی راهی ایران می‌شود تا مذاکراتش را نهایی کند.

 

با من قرارداد ببندید و بروید فرانسه!

در هیاهوی نقل و انتقالات فوتبال ایران، فردی نیز پیدا شده که خود را ایجنت رسمی فیفا معرفی می‌کند و در تماس با بازیکنان تیم‌های مختلف، به آنها رویاهای عجیبی می‌فروشد. این فرد معتقد است هر بازیکنی با او قرارداد ببندد، می‌تواند فوتبالش را به عنوان یک لژیونر در کشورهای اروپایی بخصوص لیگ فرانسه دنبال کند. این فرد حتی به چند بازیکن جوان از تیم‌های شهرستانی بخصوص استقلال خوزستان گفته که می‌تواند آنها را حتی به مسئولان تیم ملی فرانسه نیز معرفی کند! جالب این که این فرد حتی یک بار هم از ایران خارج نشده است. متاسفانه هیچ نظارتی در بازار نقل و انتقالات وجود ندارد.

مگویان مطالباتش را می‌خواهد

مگویان مدافع ارمنستانی استقلال همچنان در انتظار دریافت مطالبات فصل گذشته است. او که به شرط دریافت مطالباتش قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با استقلال تمدید کرد. با توجه به این‌که هنوز پولش را نگرفته قراردادش ثبت نشده است. استقلال علاوه بر مگویان، قصد جذب یک مدافع دیگر را نیز دارد و گفته می‌شود لئوناردو پادوانی گزینه اصلی آبی‌پوشان بوده که با این تیم به توافق اولیه نیز رسیده است.

 

ادعای ملوانان؛ فوتبالی سقوط نکردیم

مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی از این که شانس دوباره‌ای برای حضور در لیگ برتر به وجود آمده خوشحال و راضی هستند. آنها ادعای جالبی در مورد خرید امتیاز باشگاه نفت تهران و ممانعت از سقوط به دسته پایین‌تر دارند و می‌گویند این مدل سقوط را قبول ندارند زیرا تیم‌شان فوتبالی به دسته پایین تر نرفته و عوامل سقوط این تیم فنی نبوده است. ملوانان، ناداوری و بی‌عدالتی در برنامه‌ریزی بازی‌ها را از مهم‌ترین دلایل سقوط تیمشان قلمداد می‌کنند تا بازگشت ملوان به لیگ برتر با این شیوه در نگاه مردم را قانع‌کننده جلوه دهند.

محرم و ویسی رفیق صمیمی هستند

برخی هنوز از این که چرا عبدالله ویسی سرمربی سپاهان، نام محرم نویدکیا را از لیست خود خارج نکرد و از این بازیکن خواست باز هم در جمع طلایی‌پوشان بماند، متعجب هستند، اما این مساله به رفاقت دیرینه ویسی و نویدکیا برمی‌گردد. این دو که سال‌ها قبل نیز در همین باشگاه سپاهان همبازی بوده‌اند، رفقای صمیمی هستند و با کمک یکدیگر قرار است تیم مقتدری تشکیل دهند. حتی ویسی حاضر شده بازوبند کاپیتانی تیمش را در اختیار رسول برادر محرم قرار دهد و باب جدیدی از رفاقت را باز کند. حتی برخی می‌گفتند محرم نویدکیا و مجید بصیرت که همبازیان و دوستان صمیمی و قدیمی ویسی هستند، با کمک یکدیگر، او را سرمربی سپاهان کرده‌اند.

سرخابی‌ها در فکر تحول اقتصادی

دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران در فکر یک تحول اقتصادی هستند. استقلالی‌ها که هیات مدیره جدید خود را شناخته‌اند، می‌خواهند به جای استفاده از سامانه پیامکی وکمک مالی هواداران، از طریق یک اسپانسر معتبر و پولدار به درآمدزایی مشغول شوند و پرسپولیسی‌ها نیز معتقدند سامانه پیامکی به اندازه‌ای که سود می‌کند، به باشگاه پول برنمی‌گرداند و از این رو، امکان فسخ قرارداد برای هر دو باشگاه با اسپانسر مشترک‌شان وجود دارد. این دو باشگاه به احتمال زیاد به دنبال ایجاد زمینه‌های عقدقرارداد با اسپانسرهایی هستند که برای شان یک تحول بزرگ اقتصادی به وجود بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها