قیمت اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری یعنی Priv به ۳۷۵ دلار رسیده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای Newegg این گوشی را به این قیمت می‌فروشند. قیمت این گوشی در آمازون، ۳۹۵ دلار است.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۴
بلک‌بری Priv بازهم ارزان شد!

به گزارش جام جم کلیک ، قیمت اصلی Priv، تقریبا ۶۴۹ دلار است که آن هم از قیمت زمان رونمایی ۵۰ دلار کمتر است. به احتمال زیاد، این کاهش قیمت‌ها نیز کمکی به افزایش فروش و حال و روز بلک‌بری نمی‌کند. آمازون که گوشی خود را ۱ دلار می‌فروخت، نتوانست حتی به بازار اسمارت‌فون وارد شود.

Priv چندان با استقبال مواجه نشد. اخیرا یکی از مدیران ارشد AT&T گفته است که فروش این گوشی بسیار کم بود. این مدیر گفته است که بیشتر کسانی‌که این گوشی را خریداری کرده‌اند، طرفداران سرسخت بلک‌بری هستند و بقیه نیز کسانی هستند که رفتن از بلک‌بری به اندروید را بسیار دشوار یافته‌اند.

این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، در حدود ۶۰۰ هزار واحد فروش داشته است که از تخمین‌های ۸۵۰ هزارتایی خود بلک‌بری نیز کمتر بوده است. بسیاری معتقدند که قیمت این گوشی بسیار بالاست، حقیقتی که جان چن،‌ مدیرعامل این شرکت نیز بدان اعتراف کرده است. T-Mobile هفته پیش اعلام کرد که دیگر این گوشی را نخواهد فروخت.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها