مسی با هت‌تریک برگشت

جشن صعود آرژانتین با جشنواره گل

تیم ملی آرژانتین که در بازی اول بازی حیثیتی مقابل شیلی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود تمام کرده بود، بامداد دیروز برای صعود به عنوان تیم اول گروه، نیاز به یک برد با حداقل گل مقابل پاناما داشت؛ اما جشنوارهای از گل به راه انداخت تا برای همه رقبا خط و نشان بکشد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۴

آرژانتین تا وقتی مسی به زمین بیاید تنها یک گل زده بود و تلاش مهاجمان این تیم بخصوص ایگواین برای باز کردن دروازه حریف به بن‌بست خورده بود. دقیقه 62 مسی به زمین آمد تا بعد از پشت‌سر گذاشتن بحران‌های بزرگ دادگاه فرار مالیاتی و همین طور مصدومیت شدید از ناحیه کمر، خود را آماده کوپاآمریکا کند. 28 دقیقه زمان برای مسی کافی بود تا او با سه گل زیبا (69، 79 و 87) و یک پاس گل (90)، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. آرژانتین با برتری 5 بر صفر مقابل پاناما با شش امتیاز در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت. آرژانتین در آخرین بازی بامداد چهارشنبه مقابل بولیوی قرار می‌گیرد؛ تیمی که در هر دو بازی قبلی مقابل شیلی و پاناما شکست خورده و حذف شده است.

مسی: همه از این برد خوشحالیم

لیونل مسی که با مجموعه‌ای از بحران‌ها به کوپا آمریکا رسید، در پایان این بازی گفت: خیلی خوشحالم که با سه گل به میادین بازگشتم. با آن که درد داشتم، اما می‌خواستم بازی کنم و خوشحالم این بازی با برد و گلزنی من تمام شد.

مارتینو جوگیر شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی 5 بر صفر تیمش برابر پاناما گفت: مسی فقط یکی از 23 بازیکن من است! جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی مردانش در دومین بازی از مرحله گروهی کوپاآمریکا گفت: مسی بازیکن خوبی است. او در نیمه دوم به میدان آمد و خوش درخشید و گل زد. همین. مسی بزرگ‌تر از سایر بازیکنان تیم ملی نیست! این که چرا مسی در نیمه اول روی نیمکت بوده، البته با مصدومیت کهنه او بی‌ارتباط نیست؛ اما خوشبختانه این روزها در اوج آمادگی است و نیمکت‌نشینی او همان قدر می‌تواند عجیب باشد که نیمکت‌نشینی سایر بازیکنان. اگر درباره آنها هم سوال دارید می‌توانم توضیح بدهم؛ اما مسی به خاطر نامش در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد. مسی فوقالعاده است و البته آگوئرو و سایر بازیکنان نیز همین‌طور هستند. خوشحالم که چنین بازیکنان بزرگی در اختیار دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها