با پایان رقابت‌های جام حذفی، بحث تعیین تکلیف کادرفنی فصل بعد این تیم بالا گرفت. نکته‌ای را نباید از نظر دور داشت و آن این که شکستن همه کاسه و کوزه‌ها سر پرویز مظلومی درست نیست و در نتیجه نگرفتن تیم بزرگی مثل استقلال، مسلما علل و عوامل زیادی موثرند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۲

معتقدم سرمربی استقلال زحمت خودش را کشید و تلاش کرد بهترین نتیجه را بگیرد. به هر حال رساندن تیم به فینال جام حذفی و از دست دادن قهرمانی در ضربات پنالتی و همچنین سوم شدن در لیگ برتر نمی‌تواند کارنامه بدی برای یک مربی باشد. با این حال معتقدم استقلال پتانسیل داشت بهتر از این نتیجه بگیرد و حداقل یک جام را به هواداران تقدیم کند. آنچه اهمیت دارد آسیب شناسی فصل گذشته است تا این که فصل بعد چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال می‌نشیند.

باید به صورت دقیق مسائل بررسی شوند و خواسته‌های هواداران در استقلال به‌طور جدی مد‌نظر باشد؛ چرا که نمی‌توان چشم بر خواسته و نظر هواداران بست و توقع داشت نتیجه لازم را گرفت. یکی از ضعف‌های استقلال لیگ پانزدهم این بود که سبک بازی تیم به دل هواداران نمی‌نشست‌؛ در حالی که پرسپولیس با این که در هفته‌های آغازین لیگ در قعر جدول بود، اما بازی‌های تماشاگرپسند این تیم باعث شد تماشاگرانش راضی باشند و تا روز آخر کنار تیم بمانند و دیدیم تا یک قدمی قهرمانی هم پیش رفتند. بنابراین استقلال برای فصل بعد تامین خواسته هواداران و فوتبال زیبا را حتما باید مدنظر داشته باشد. مسلما فاکتورهای زیادی برای قهرمان شدن لازم است و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود به همه جوانب باید توجه داشته باشد، ازجمله باید شرایط کارکردن برای کادرفنی بخوبی فراهم باشد تا فصل درخشانی در پیش داشته باشد، نکته‌ای که آرزوی همه ما استقلالی‌هاست.

مجید نامجومطلق - کاپیتان پیشین استقلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها