پرسپولیس همزمان با روزهای پرفشار جذب بازیکنان جدید برای جلب شاکیان خود تلاش می‌کند از خطر برخورد قهری فیفا در امان بماند.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۴

حکایت شاکیان خارجی باشگاه پرسپولیس که قریب یک دهه است گریبان این تیم را گرفته همچنان ادامه دارد؛ شاکیانی همچون رافائل پانامایی در لیگ هفتم باعث شدند فیفا از پرسپولیس 6 امتیاز کم کند. از آن سال تاکنون روند پرونده‌های پرتعداد پرسپولس در فیفا ادامه دارد. در این خصوص یکی از طلبکاران و البته شاکیان پرسپولیس فرنانـدو گابریل، بازیکن برزیلی لیگ چهاردهم این تیم است؛ بازیکنی که گفته می‌شود حدود صد هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و تلاش باشگاه برای جلب رضایت این بازیکن همچنان ادامه دارد.

در حالی که پرسپولیسی‌ها خیلی سخت و جدی مشغول خرید بازیکنان جدید هستند، همزمان در تلاشند رضایت این شاکیان ازجمله گابریل را جلب کنند؛ هافبک بازیسازی که برانکو او را از پرسپولیس اخراج کرد و این بازیکن دست به دامن فیفا شد. در این ارتباط، دیروز مدیر برنامه این بازیکن که همزمان مدیر برنامه مانوئل ژوزه، سرمربی اسبق پرسپویلس و یکی دیگر از شاکیان این باشگاه است، دیروز در محل باشگاه حضور یافت و برای برطرف کردن این مشکل به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها