مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به تعداد مددجویانی که سال گذشته به مددسراهای شهرداری مراجعه کرده‌اند، گفت: بر اساس آمار موجود، نزدیک 445 هزار نفر شبانه خدمت، در سال 94 از امکانات و خدمات مددسراهای ما استفاده کردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۶

به گزارش شهرنوشت، فرزاد هوشیار پارسیان با تاکید بر ماموریت‌های سازمان خدمات اجتماعی به منظور مهار، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران گفت: ساخت مددسرا و خدمات‌دهی به مددجویان در این اماکن در زمره فعالیت‌های مربوط به کاهش آسیب است.

در این خصوص شهرداری تهران با راه‌اندازی 18 مددسرای دائمی و اضطراری در مناطق سعی بر آن داشته تا فضایی را برای اسکان شبانه کارتن خواب‌ها و آسیب‌دیدگان اجتماعی فراهم کند.

وی با اشاره به تعداد مددجویانی که در سال گذشته از خدمات مددسراها استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: براساس آمارهای موجود، در سال گذشته قریب به 445 هزار نفر شبانه خدمت از امکانات 18 مددسرای دائمی و اضطراری شهرداری تهران استفاده کردند.

به گفته هوشیار پارسیان، بیشتر مخاطبان مددسراها افراد بی‌خانمان هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی در پایان به نوع خدمات ارائه شده در مددسراها پرداخت و گفت: مددجویان با مراجعه به مددسراها از خدماتی چون مصاحبه مددکاری، مشاوره، خدمات پزشکی، بهداشت فردی، خدمات سلامت جسمی، استحمام و دو وعده غذا بهره‌مند می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها