همکاری وودی هارلسن با جرج کلونی

وودی هارلسن بازیگر قدیمی سینما به جمع بازیگران فیلم تازه جرج کلونی به نام «حومه شهر» پیوست. این درام اجتماعی حال و هوایی انتقادی و طنزآمیز دارد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۷
همکاری وودی هارلسن با جرج کلونی

به گزارش جام جم آنلاین ، هارلسن تازه ترین بازیگر مطرح دنیای سینماست که به جمع گروه بازیگران درجه یک این فیلم پیوسته است.

قبل از این ستارگانی چون مت دیمون، جولین مور، جاش برولین و اسکار آیساک قرارداد بازی در کار جدید جرج کلونی را امضا کرده اند.

کلونی «حومه شهر» را براساس فیلم نامه ای از برادران کوئن ( ایتن و جوئل) کارگردانی خواهد کرد. روزهای پایانی سال جاری میلادی، به عنوان زمان شروع کار فیلم برداری فیلم اعلام شده است.

وودی هارلسن که قبل از این در «سرزمینی برای پیرمردها نیست» برادران کوئن بازی کرده، با دنیایی که آن ها در فیلم نامه هایشان خلق می کنند بیگانه نیست.

نکته جالب این که نه فقط جرج کلونی، بلکه بقیه بازیگران فیلم تازه اش هم طی سال های گذشته، بازیگر فیلم های برادران کوئن بوده اند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، در ابتدای امر قرار بود «حومه شهر» را خود کوئن ها کارگردانی کنند. اما زمانی که متوجه شدند کلونی به فیلم نامه شان علاقه خاصی پیدا کرده، از این کار منصرف و امر کارگردانی اش را به وی سپردند.

داستان این کمدی درام اجتماعی در دهه 50 میلادی اتفاق می افتد و مثل بسیاری از کارهای برادران کوئن، یک کار جنایت کارانه جمع و جور و کم خرج است.

هنوز مشخص نیست وودی هارلسن در این کمدی سیاه، نقش چه کاراکتری را به عهده دارد. داستان فیلم در باره خانواده ای کامل و شاد است، که هجوم گروهی ناشناس به خانه شان زندگی آن ها را دست خوش حوادث تلخ و پیش بینی نشده ای می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها