25 کاراته‌کا در انتخابی دوم تیم ملی بانوان برای قهرمانی جهان 13 خردادماه روی تاتامی می‌روند.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۵

به گفته مریم مشیری، سرمربی تیم ملی بانوان حمیده عباسعلی، فرشته موسوی، سارا کریمی، زهرا طرازپور، حدیث انصاری، مینا دژوان، شهره خدایار، صحرا اسدی، فاطمه زیبایی و مریم اسماعیلی همراه 15 نفر دوم و سوم مشترک هر وزن مبارزه می‌کنند.

تیراندازان جانباز در اردو

تیراندازان جانباز و معلول امروز تمریناتشان را از سر می‌گیرند. معصومه خدابخشی، ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی، اردونشینانی هستند که برای پارالمپیک در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین طی 13 روز زیر نظر حسین امیری، سرمربی تیم ملی تمرین می‌کنند.

مربیان چینی ووشو بزودی در تهران

مربیان چینی تیم ملی ووشو بزودی وارد تهران می‌شوند. ژنگ ینان، مربی چینی ساندا ششم خرداد می‌آید و لیو شویان، مربی تالو هم هفته آینده می‌آید. مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو پنجشنبه در آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شود. به گفته شهین نظری، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون ووشو آنها با امضای قرارداد شروع به کار می‌کنند.

توسلی: مربی گلری می‌خواهم

فرزانه توسلی، هشتیمن دروازه‌بان برتر جهان فوتسال چشم به راه مربی تخصصی است. او که سال قبل کاندیدای دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان جهان شد، باز هم تنها درخواستش را تکرار می‌کند؛ داشتن مربی تخصصی گلری. مربی تخصصی تنها خواسته امروز او نیست. نیاز همیشگی‌اش است و امیدوار است این بار گوشه چشمی به آن کنند. او می‌گوید: بارها درخواست مربی تخصصی کرده‌ام کسی توجهی به درخواستم نکرده است. دروازه‌بانی یک پست تخصصی است و مربی این پست را نیاز دارم، اما تا به حال مربی نداشته‌ام. البته مربی برایم در نظر گرفته‌اند که هنوز حضورش میسر نشده است.

رشد 3 برابری بانوان برای پارالمپیک

حضور بانوان در پارالمپیک رشد سه برابری داشته است. به گفته محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکنون ایران 88 سهمیه برای المپیک گرفته‌اند که سهم بانوان بیشتر شده است. در واقع تعداد بانوان در لندن هفت نفر بود که حالا به 20 رسیده است و با این حساب شده سه برابر دوره قبل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها