مرد سالخورده که در درگیری با خواهرش او را به قتل رسانده بود، جزئیات این جنایت را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 31 دقیقه چهارشنبه محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای تهران در تماس ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در جریان قتل زنی در خانه‌ای سه طبقه در خیابان سرو شرقی سعاد‌ت‌آباد قرار گرفت.

در ادامه بازپرس جنایی همراه کارآگاهان پلیس در محل حاضر شده و مشاهده کردند امدادگران اورژانس در این خانه حضور دارند و اعلام می‌کنند زن 65 ساله فوت کرده و ساعاتی از مرگش می‌گذرد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی وآغاز تحقیقات معلوم شد قاتل، برادر 60 ساله این زن است. این مرد با هماهنگی قضایی در همان محل جنایت بازداشت شد و به قتل خواهرش اعتراف کرد.

او برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

مرد سالخورده درباره انگیزه‌اش گفت: من دو خواهر و یک برادر دارم. با یکی از خواهرانم ارتباطی ندارم و برادرم هم در آمریکا زندگی می‌کند. یک سال قبل مادرمان از دنیا رفت و از آن زمان ارتباط من با خواهر بزرگ‌ترم ـ مقتول ـ نیز قطع شد. ما در یک ساختمان زندگی می‌کردیم، اما به خانه هم رفت و آمد نداشتیم. روز سه‌شنبه حالم بد بود و به بیمارستان رفتم. ساعت دو بامداد چهارشنبه که بازگشتم، در راهروی طبقه اول، خواهر خشمگینم در حالی که قطعه سنگی در دستش بود، به محض دیدن من فریاد زد تا این موقع صبح به دنبال خوشگذرانی‌هایت بودی. با شنیدن این حرف از دست او ناراحت شدم.

وی اضافه کرد: خواهرم با همان سنگی که دستش بود، ضربه‌ای به دستم زد، من هم عصبانی شدم و به سمتش حمله کردم. او را بلند کرده و محکم به زمین انداختم و به خانه‌ام در طبقه بالا رفتم، تا ساعت 15 چهارشنبه خوابیدم و بیرون نیامدم.

متهم به قتل تصریح کرد: بعدازظهر چهارشنبه خواستم برای خرید خانه را ترک کنم که خواهرم را غرق در خون کف راهرو دیدم. خیلی ترسیده بودم تا ساعت‌ها نمی‌دانستم این چه کاری بود که من کردم. هنگام افتادن وی در کف راهرو سرش به سنگ اصابت کرده بود. ساعت 21 همان شب تصمیم گرفتم برای نجات او از اورژانس کمک بگیرم که با آمدن امدادگران معلوم شد خواهرم فوت کرده است. ای کاش آن لحظه عصبانی نمی‌شدم.

با توجه به اعتراف‌های متهم به قتل، او با هماهنگی قضایی روانه بازداشتگاه پلیس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها