فیلم‌های سینمایی و انیمیشن حامی گرگ، فرشته‌ها باهم می‌آیند، شوالیه آواره، پنگوئن‌های آقای پاپر، پانزده گربه بازیگوش، پرستار تصادفی، گروه نجات، یک دماغ ناقابل، ایستگاه اعداد، پرواز، آخرین مسافر‌، زندگی بدون اصول، صخره‌های مرجانی، بال‌ها، کاسب خرده پا، پرندگان آزاد، آدم‌برفی‌ها، شکست‌ناپذیر، دره من چه سرسبز بود، یادداشت‌های یک سامورایی، استالینگراد، یواش یواش بگو، خواستگار محترم، مندی وگنج جووکی و راننده، امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۸

شبکه یک

امروز: فیلم سینمایی«حامی گرگ» به کارگردانی ژان ژاک آنو، ساعت 22

فردا: فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

شبکه دو

امروز: انیمیشن «شوالیه آواره» به‌ کارگردانی‌ آنتونیو زورا، ساعت ‌‌8 صبح و فیلم «پنگوئن‌های آقای پاپر» به کارگردانی‌ مارک واترز، ساعت 23

فردا: انیمیشن «پانزده گربه بازیگوش» به کارگردانی ریوتارو ناکامورا، ساعت 8 صبح و فیلم «پرستار تصادفی» به کارگردانی ماتیاس شوِیگِر، ساعت 17 و 30 دقیقه و فیلم «گروه نجات» به کارگردانی هانس هربوتس، ساعت 23 از شبکه دو پخش خواهد شد.

انیمیشن «پانزده گربه بازیگوش» داستان پانزده بچه گربه بازیگوش است که برای ماجراجویی سوار یک زیردریایی پیشرفته می‌شوند.

شبکه سه

امروز: فیلم «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی مجتبی چراغعلی، ساعت 15 و 30 دقیقه

فردا: فیلم «ایستگاه اعداد»‌ به‌ کارگردانی کاسپر بارفُد، ساعت 30 دقیقه و فیلم «پرواز»‌ به‌ کارگردانی ویبهو پوری، ساعت 14 و 30 دقیقه و فیلم «آخرین مسافر»‌ به کارگردانی امید نوشین، ساعت 19 از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

فیلم «آخرین مسافر» با بازی داگری اسکات، تارا تونتون و دیوید اسکوفیلد، داستان فردی بنام لوئیس است که به همراه پسر 7 ساله‌اش با قطاری مسافرت می‌کنند.

شبکه چهار

امروز: فیلم «زندگی بدون اصول» به کارگردانی جانی تو، ساعت 20 و 30 پخش می‌شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی چین وانگ لو و ترنس این، درباره سه نفر است که شدیدا به پول احتیاج دارند و پس از کشته شدن یک نزول خور و پیدا شدن کیف پولی حاوی پنج میلیون دلار، سرنوشت شان به هم گره می‌خورد.

شبکه پنج

امروز: انیمیشن«صخره‌های مرجانی2» به کارگردانی مارک دیپه، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: انیمیشن «بال‌ها» به کارگردانی الگا لاپاتو، ساعت 9 صبح و فیلم «کاسب خرده‌پا» به کارگردانی جوئل سورنو، ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

انیمیشن«صخره‌های مرجانی2» با بازی درک بل، اندی دیک و فرن درسچر، داستان ماهی‌ای به نام پی است که یکه‌تاز صخره مرجانی است.

شبکه کودک

امروز: انیمیشن «پرندگان آزاد» به کارگردانی جیمی هایوارد، ساعت 21 از شبکـه کودک به نمایش درمی‌آید. داستان از این قرار است که دو بوقلمون که خلق‌وخو و شخصیت‌های کاملا متفاوتی دارند، باید اختلافشان را کنار بگذارند تا بتوانند در زمان به عقب برگردند و یک ماموریت مهم را به سرانجام برسانند. این ماموریت مهم باطل کردن یک طلسم تاریخی است که خوراک بوقلمون را برای همیشه از منوی تعطیلات عید شکرگزاری حذف می‌کند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها