مشارکت اسرائیل در حادثه 11سپتامبر

فاکس نیوز از گزارش های فوق العاده محرمانه دستگاه های امنیتی امریکا مبنی بر احتمال مشارکت اسرائیل در حادثه تروریستی 11سپتامبر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹

به گزارش مهر به نقل از فاکس نیوز، اطلاعات بدست آمده نشان از این امر دارد که اسرائیلی های بسیاری در داخل و خارج هستند که همگرایی های زیادی در رابطه با جاسوسی از امریکا دارند.
فاکس نیوز در گزارش خود اعلام کرد: بیش از 16سال است که از دستگیری جانان پولارد جاسوس اسرائیلی که برای نیروی دریایی امریکا کار می کرده و اطلاعاتی را به اسرائیل می داده است ، می گذرد که به این اتهام پولارد به حبس ابد محکوم شد.
این تلویزیون در گزارش خود چنین ادامه می دهد که بیش از 60اسرائیلی در ارتباط با حادثه 11سپتامبر دستگیر و به دلایل مختلف بازداشت شدند که چند تن از نظامیان فعال و در حال خدمت اسرائیلی نیز در بین بازداشت شدگان بودند.
به گزارش این شبکه ، بازرسان در مورد ارائه اطلاعات درباره این اسرائیلی ها می گویند شواهد و قراین مربوط به این اسرائیلی ها و ارتباط آنها با 11سپتامبیر محرمانه است و نمی توانیم درباره این شواهد جمع آوری شده صحبت کنیم و این اطلاعات محرمانه است.
در ادامه گزارش آمده است : فاکس نیوز دریافته است که یک گروه از اسرائیلی ها که در کارولینای شمالی هستند با آپارتمانی در کالیفرنیا که علیه اعراب جاسوسی می کردند در ارتباط بوده و این اعراب تحت نظارت سازمان های اطلاعاتی امریکا در رابطه با مسائل تروریستی هستند.
به گفته این تلویزیون همچنین اسناد متعدد محرمانه ای که به دست فاکس نیوز رسیده است ، نشان می دهد که حتی پیش از 11سپتامبر تعداد 140اسرائیلی دیگر دستگیر و آنها در رابطه با جاسوسی برای اسرائیل حبس شده بودند.
به گزارش این تلویزیون ، رسیدگی از سوی چند آژانس دولتی که بخشی از یک گروه کاری هستند نشان می دهد که این اسرائیلی ها در سراسر امریکا در حال جمع آوری اطلاعات بوده اند.
روزنامه جام جم چندی پیش در گفتگو با آندریاس سزکلی مشهور به شاهد S از اسنادی خبر داد که ازدخالت موساد در حوادث 11سپتامبر حکایت می کرد.
سزکلی با تاکید بر این امر خاطرنشان ساخته بود اسرائیلی ها نه تنها از حوادث مطلع بودند بلکه در آن نیز دخالت داشتند.
همچنین براساس این اظهارات سناریوی انتشار میکروب سیاه زخم نیز به منظور ایجاد تشنج عمومی در جامعه امریکا از سوی اسرائیل طراحی شده بود.شاهدSبر نفوذ اسرائیل در پستهای برتر تصمیم گیری امریکا تاکید کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها