فعلا خبری از منصوریان و مجیدی نیست؛

مظلومی در فینال جام حذفی هم سرمربی است

در حالی که منابع آگاه از توافق مدیران رده بالای باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان و برخی شایعات از تلاش برای نشاندن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل بعد روی نیمکت استقلال حکایت دارد، هیات‌مدیره باشگاه دیروز از حضور پرویز مظلومی در فینال جام حذفی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۵

هیات‌مدیره این باشگاه که پیشتر و در اقدامی بحث برانگیز، پرویز مظلومی را صرفا برای یک دیدار یعنی بازی پایانی لیگ برتر برابر صبا ابقا کرده بود، حالا با توجه به این‌که استقلال توانست سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، در نشست دیروز خود دوباره از مظلومی حمایت کرد. با این تفاوت که این‌بار از قید زمان استفاده نشد و گفته شد او در فینال جام حذفی هم سرمربی استقلال خواهد بود!

این نشست در حالی در کانون توجه قرار داشت که برخی منابع آگاه عنوان می‌کنند علیرضا منصوریان با مدیران باشگاه به توافق رسیده و او فصل بعد سرمربی استقلال خواهد بود، امری که با توجه به پایان همکاری منصوریان با باشگاه نفت بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت. همزمان تلاش‌های فرهاد مجیدی برای ورود به عرصه مربیگری با استفاده از تبصره‌هایی چون نخبگان و از این دست، شایعاتی را درباره حضور احتمالی او به عنوان مربی فصل بعد استقلال سر زبان‌ها انداخته است.

در چنین فضایی هیات‌مدیره استقلال دیروز تشکیل جلسه داد. جلسه‌ای که در پایان آن بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه در‌خصوص آن گفت: در این جلسه از کادر فنی استقلال حمایت شد و مطمئنا با تلاش کادر فنی برای مصاف با ذوب آهن آماده خواهیم شد و تلاش می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این که نظرش راجع به اسامی‌ای که اخیرا به عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال مطرح می‌شود، چیست، گفت:‌ من همه شایعات اخیر را تکذیب می‌کنم.

همچنین عباس کردنوری یکی از اعضای هیات‌مدیره در این خصوص اظهارکرد: ما در خصوص مسائل مختلف و اسپانسرها به گفت‌وگو نشستیم و مقداری هم روی فینال جام حذفی برنامه‌ریزی کردیم. قرار است اعضای هیأت‌مدیره از تیم حمایت کنند و کادر فنی نیز خواستار برگزاری اردو شده که با آن موافقت شد و امیدواریم سرانجام به هدفمان برسیم.

وی در پاسخ به این‌که آیا مظلومی روی نیمکت استقلال در جام حذفی حضور خواهد داشت، گفت: صد در صد همین طور است. در صورت قهرمانی تیم هیأت‌مدیره پاداشی را در نظر گرفته که اگر تیم قهرمان شود پرداخت خواهد شد.

کردنوری در خصوص شایعه حضور منصوریان و مجیدی‌گفت:‌ما اصلا در جلسه هیأت‌مدیره در مورد این مسائل صحبت نکردیم و چنین چیزی مطرح نبوده است. مطمئن باشید اعضا از کادر فنی فعلی حمایت لازم را انجام خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها