پایان مجادله‌های وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مرد پرتغالی

تاج: توصیه وزیر، تعامل با کی‌روش است

اگر فرض را بر این بگذاریم که اخبار مربوط به رفتن وزیر ورزش شایعه‌ای بیش نیست، باید گفت فوتبال بعد از مدت‌ها می‌تواند در فضای روابط حسنه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نفسی به راحتی بکشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۱

همین که حالا به قول مهدی تاج، وزیر ورزش بر تعامل با کی‌روش توصیه دارد نشان‌دهنده این است که شخص وزیر نه با حضور علی کفاشیان در راس فدراسیون فوتبال مشکل داشت نه با سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال. گودرزی دیروز همچنین در حاشیه بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از اردوی تیم ملی فوتسال، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال با بیان این جمله که؛ شاهد انتخاب گزینه خوبی در مجمع فوتبال بودیم، حمایت خود را از رئیس جدید فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا پس از مدت‌ها شاهد برطرف شدن کدورت‌ها میان وزارت ورزش و پرهیاهوترین فدراسیون ورزشی کشور باشیم.

این فضا، در نهایت می‌تواند به نفع تیم ملی فوتبال باشد؛ تیمی که در کشمکش‌های ماه‌های اخیر میان گودرزی، کفاشیان و کی‌روش بیشترین آسیب را دید. حالا صحبت از فراهم کردن شرایط برای حفظ کی‌روش است. مهدی تاج با مثبت ارزیابی کردن آخرین دیدار خود با سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: کی‌روش یک سری نگرانی‌هایی دارد که باید آن را رفع کنیم. در رابطه با خواست ایشان برای داشتن زمین مسابقه، تمرین و آماده‌سازی تلاش کردیم تا زمین مناسبی در اختیارشان قرار بدهیم. وی همچنین گفت:‌ پاداش بازیکنان را از آبان پارسال پرداخت نکرده بودیم که پرداخت کردیم. حقوق کادر فنی را تامین کردیم. ایراداتی در مرکز پزشکی وجود داشت که دراین‌باره تعاملاتی انجام می‌دهیم. بازی‌های لیگ تمام شده و تا فینال جام حذفی هم امیدواریم این مسائل تمام شود.

تاج درباره خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر فشار وزارت ورزش روی فدراسیون برای تغییر سرمربی تیم ملی اظهار کرد: این حرف‌ها کذب محض است و دقیقا عکس این صحبت توصیه شده است که باید با کی‌روش به تعامل برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها