دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصادره دو میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی‌ها پایین برود.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۲

به گزارش فارس، محسن رضایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز قم با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و 1+5 تاکید کرد: مدت زیادی از برجام گذشته، اما مشکلات اقتصادی حل نشده، ما به تعهداتمان عمل کردیم و اکنون باید طلبکار باشیم.

وی با بیان این‌که ظلمی که آمریکا در مسائل اقتصادی به ما می‌کند، کمتر از جنگ تحمیلی نیست، یادآور شد: وقتی مشکلات اقتصادی برای کشورهایی همچون شوروی، کره شمالی، کوبا و کشورهای آمریکای جنوبی پدید آمدند همه آنها را با شکست روبه‌رو کردند. اکنون ما باید با تلاش فراوان معضلات اقتصاد خود را حل کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد دولت عربستان اظهار کرد: اخیرا مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در پنج سال اخیر از بهترین شرایط و بالاترین امنیت برخوردار بودند که علتش این است مبارزان با صهیونیسم توسط عربستان بمباران می‌شوند.

وی افزود: عربستان با شعارهای شیعه و سنی و عرب و فارس می‌خواهد وحدت را به هم بزند و گسل‌های زلزله میان مذاهب را فعال کند. وی با بیان این‌که شعار مبارزه با شرک باید در میدان عمل تحقق یابد عنوان کرد: هم انقلاب اسلامی و هم دولت سعودی هر دو با شعار مبارزه با شرک و برافراشتن پرچم توحید روی کار آمدند، اما عربستان با جنایات خود ثابت کرد به شعارهایش
پایبند نیست.

وی تاکید کرد: نشانه اصلی دروغ بودن ادعای عربستان مبنی بر مبارزه با شرک، همدستی آنها با صهیونیسم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها